Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور رفت این رقابت‌ها  تا عصر امروز  با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، شهید صدرزاده، فرم دمای اراک و  جوانان البرزدر ورزشگاه ۲ هزارو۵۰۰ نفری انقلاب کرج جریان دارد.

دیدار اول این رقابت ها بین کشتی گیران تیم های شهید صدرزاده و  دانشگاه آزاد اسلامی، دیدار دوم بین تیم های فرم دمای اراک و جوانان البرز  و دیدار سوم بین جوانان البرز و دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیدار چهارم بین فرم دمای اراک و شهید صدرزاده ، دیدار پنجم بین تیم های فرم دمای اراک و دانشگاه آزاد اسلامی  و دیدار ششم بین جوانان البرز و شهید صدر زاده برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی البرز فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی البرز فدراسیون کشتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز فدراسیون کشتی دانشگاه آزاد اسلامی جوانان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد

سازمان منطقه آزاد اروند در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی