Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مینا حسنی مدیر مسئول موسسه فرهنگی خوانش ابراز داشت: جشنواره داستان نویسی ۵۰ کلمه‌ای با عنوان "در جست و جوی نان" با موضوع زباله‌گرد‌ها توسط این موسسه و با همکاری سایت ادبیات اقلیت در سطح ملی در قالب داستانک ۵۰ کلمه‌ای و با محوریت توجه آسیب‌شناسانه به مسائل اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی، جلب مشارکت عمومی به منظور چاره‌جویی در جهت کاهش خطر‌های احتمالی برای افراد در معرض آسیب و تلاش در جهت بازآفرینی کرامت انسانی زباله‌گرد‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینا حسنی بیان کرد: پس از داوری ۴۱۷ اثر کوتاه داستانی ۵۰ کلمه‌ای ۱۱۰ اثر به مرحله نهایی داوری راه یافتند و در انتخاب نهایی داستانک «راه دراز» اثر نرگس احدی، داستانک «فروش ضایعات» اثر حسن خوش خبر و داستانک «عشق کامیون» اثر منصوره سادات میرآقاجانی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

او افزود: همچنین اثر سیما بنیادی با عنوان «از رئیس جمهور بعدی چی می‌خواهید؟» و اثری از محمد صالحی به همراه داستانک میرمعصومی شایسته تقدیر شناخته شدند.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی خوانش گفت: آثار واجد شرایط اولیه پس از تایید و امتیازبندی در هیات انتخاب، توسط روناک ربیعی، حدیث لزرغلامی و راضیه مهدی زاده داوری شدند و دبیری این جشنواره بر عهده معصومه فرید بود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داستان نویسی جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان با حضور نویسندگان و مؤلفان بومی گفت: آثار ارسالی باید برای نخستین بار در محدوده زمانی اول فروردین ‏۱۴۰۱ تا ۲۹  اسفند ‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

علیرضا نوروزی افزود: همچنین آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد وکتابهایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتابهای که توسط نویسندگان و مؤلفان بومی و غیربومی در آذربایجان‌غربی تألیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی اظهارکرد: از هر عنوان کتاب باید دو نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتابهای ارسالی باید در یکی از گروههای تألیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

وی، با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی وجود ندارد،گفت: کتابهای کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: علاقمندان تا ۳۱ ام مردادماه امسال فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی ، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

مسابقه کتاب سال آذربایجان‌غربی با همکاری خانه کتاب ایران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند