Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فرخ جمالی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بروز ۲ سانحه رانندگی در ۱۲ ساعت گذشته در همدان موجب مرگ ۲ نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر شد.

او بیان کرد: سرنشینان ۲ دستگاه خودروی سواری از کرمانشاه عازم تهران بودند که ساعت حوالی یک بامداد امروز برای استراحت در بلوار فرودگاه حاشیه بوستان وسیله نقلیه خود را پارک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: اعضای این خانواده در حال نوشیدن چای و رفع خستگی بودند که به یکباره یک دستگاه کامیون با سرعت بالا ابتدا به خودروی سواری دنا و سپس با «آر دی» برخورد کرد.

جمالی ادامه داد: در این سانحه راننده سواری «آر دی» در دم جان باخت و سه تن دیگر به شدت مصدوم و مجروح و به مرکز درمانی شهر همدان منتقل شدند.

او گفت: کامیونت «ایسوزو» حامل بار «ام.دی.اف» از ایلام به مقصد تهران در حال حرکت بود و خواب آلودگی راننده عامل بروز این سانحه بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان داشت: ۶ نفر از ابتدای سال جاری تاکنون در بلوار فرودگاه جان خود را از دست دادند که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲ نفر افزایش داشته است همچنین حدود ۲۵ نفر در این مسیر شریانی مصدوم و مجروح شدند.

جمالی گفت: همچنین در سانحه دیگری نگهبان مخابرات واقع در انتهای پل فرهنگیان به سمت شهرک مدنی قصد عبور از عرض خیابان را داشت که سواری پراید با او برخورد کرد و در دم جان باخت.

او بیان کرد: با وجود محصور بودن وسط این بلوار برای پیشگیری از عبور عابران و بروز سوانح فوتی اما برخی از شهروندان بی توجه به این موضوع اقدام به بالا کشیدن از نرده ها برای عبور عرضی از معابر می کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: وضعیت روشنایی تقاطع فرهنگیان بسیار ضعیف و نامناسب بوده و سبب محدودیت دید رانندگان با تاریکی هوا می شود که در این زمینه بارها به نهادهای مسئول برای تقویت روشنایی و خودداری از خاموش کردن چراغ های معابر خطرآفرین هشدار و تذکر داده شده است.

پنج ماهه امسال در ۱۱۹ فقره سانحه جاده ای استان همدان ۱۳۱ نفر فوت کردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی تصادف رانندگی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.   به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.    روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد.    همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز