Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته شدگان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در اطلاعیه‌ای اعلام شد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، جزئیات ثبت‌نام پذیرفته شدگان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در اطلاعیه‌ای اعلام شد.

بدینوسیله به استحضار پذیرفته شدگان می‌رساند تمامی مراحل ثبت نام به صورت کاملا الکترونیکی و غیرحضوری صورت می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام طی دو مرحله «ثبت نام الکترونیکی» و «ارسال مدارک فیزیکی از طریق پست پیشتاز» توسط دانشجو طی مراحل ذیل انجام خواهد شد.

برای ثبت نام و اجازه حضور در کلاس‌ها، پذیرفته‌شدگان باید تمامی مراحل زیر را طی دو مرحله «ثبت نام الکترونیکی» و «ارسال مدارک فیزیکی از طریق پست پیشتاز» با دقت کامل به اتمام رسانند. در صورت عدم اتمام مراحل ثبت نام در هر دو مرحله، دانشجو مجوز حضور در کلاس‌های الکترونیکی را دریافت نخواهد کرد.


ثبت نام پذیرفته‌شدگان در دانشگاه یک امر ضروری، حساس و زمان‌بر است. توصیه می‌شود پذیرفته‌شدگان در تهیه مدارک و انجام صحیح مراحل ثبت نام، صبور و کوشا باشند.


بدیهی است در صورت وجود مغایرت میان مدارک ارائه شده از طریق ثبت نام الکترونیکی و مدارک ارسال شده از طریق پست پیشتاز با اطلاعات ارسالی سازمان سنجش آموزش کشور (در هر مرحله از تحصیل)، قبولی دانشجو لغو و ثبت نام وی کان لم یکن تلقی شده و طبق مقررات با دانشجو رفتار خواهد شد.


پذیرفته شدگان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید مدنی پذیرش دانشجو دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ثبت نام پذیرفته شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.
سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»