Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سعدالدین روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد تحول در بخش های اداری کشور و ایجاد حرکتی جهادی، طرح حضور قاضی سیار تعزیرات و صدور حکم در محل وقوع تخلف در شاهرود اجرا می شود.

وی با بیان اینکه تسریع در رسیدگی به شکایت‌های هموطنان یکی از مهمترین اهداف این طرح است، اظهار داشت: پس از ثبت شکایت از اصناف در سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت، مورد شکایت بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدالدین از حضور قاضی تعزیرات حکومتی در محل وقوع تخلف  خبر داد و ابراز داشت: بازرسان دستگاه های نظارتی از جمله صنعت، معدن و تجارت و بهداشت در محل وقوع تخلف  حاضر شده و نسبت به بررسی شکایت اقدام می کنند و در صورت احراز تخلف در همان محل حکم مقتضی صادر می شود.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود ادامه داد: روز گذشته تعداد ۱۲ واحد صنفی بر اساس شکایت مردمی مورد بازرسی قرار گرفت که برای هفت واحد متخلف به میزان ۲۰ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال حکم صادر شد.

 سعدالدین با اشاره به اینکه یکهزار و ۳۲۰ پرونده تخلف از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون تشکیل و به یکهزار و ۳۲۶ پرونده در بخش‌های کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان، قاچاق کالا و ارز رسیدگی شد، افزود: تا پایان شهریورماه امسال میزان وصولی جریمه ها ۲۳ میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۷۶۸ هزار ریال و در مدت مشابه پارسال این رقم ۹ میلیارد و ۴۷۳ میلیون و ۳۱۱ هزار ریال بود.

به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود دارای بیش از ۹هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحدها زیر مجموعه ۳۴ اتحادیه به فعالیت می پردازند.  

برچسب‌ها شاهرود کالای اساسی اصناف قیمت کالا سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود کالای اساسی اصناف شاهرود کالای اساسی اصناف قیمت کالا سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان انواع سیگار خارجی را در آزادراه زنجان _ قزوین از یک دستگاه خودروی سواری وانت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بااشاره به اینکه پرونده قاچاق انواع سیگار خارجی در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد، افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای دخانی کشف شده، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان ادامه داد: با قطعیت یافتن حکم در شعبه تجدید نظر و پیگیری شعبه اجرای احکام، جریمه تعیین شده وصول و پرونده مختومه شد.

مظفری از تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تخلف گرانفروشی در استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

وی، علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها را زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات انجام گرفته ذکر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی می‌شود، گفت: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده‌های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف