Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، فیس‌بوک در حال حاضر مورد هدف موجی از انتقادها به خاطر افشاگری‌هایی است که اخیراً در موردش شده، اما این غول رسانه‌های اجتماعی سعی کرده خط قرمزی بر سر راه ساخت یک سریال تلویزیونی درباره خود بکشد.

متیو رزنگارت که یکی از وکلای این شرکت است، به نیابت از فیس‌بوک درباره سریال «دستگاه آخرالزمان» با نقش‌آفرینی کلر فوی که بر پایه رمان پرفروش «حقیقتی زشت» ساخته می‌شود، گفته سازندگان باید پروژه را «بدون تکیه بر نمایش‌های مضحک و روایت‌های غلط کتاب» بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزنگارت که بریتنی اسپیرز را هم در میان موکلانش دارد، اضافه کرد: با وجود اینکه مشتری ما یک چهره عمومی است، حقیقت هنوز اهمیت دارد.

اوایل این ماه خبر ساخته شدن این سریال اعلام و ستاره سریال «تاج» برای ایفای نقش شریل سندبرگ مدیر عملیاتی فیس‌بوک انتخاب شد. هنوز مشخص نیست چه کسی نقش مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس‌بوک را ایفا خواهد کرد.

رزنگارت در نامه‌ای چهار صفحه‌ای که در این مورد نوشته هشدار داده که شرکت انانیموس کانتنت که تهیه‌کننده این پروژه است، نباید «بی‌پروا» دست به عمل بزند و خودش و دیگران از جمله تامین‌کنندگان مالی، سرمایه‌گذاران، بیمه‌گذاران، استعدادها و نمایش‌دهندگان را در معرض ریسک شکایت و دادگاه قرار دهد.

کتاب «حقیقتی زشت: درون نبرد فیس‌بوک برای برتری» نوشته شی را فرنکل و سسیلیا کنگ از نیویورک تایمز است و ماه جولای امسال منتشر شد. وکیل فیس‌بوک گفته این کتاب پر از روایت‌های غلط و گول‌زننده است و تهدید کرده اگر سریال بر پایه آن ساخته شود، امکان پیگیری قضایی به اتهام افترا وجود دارد.

رزنگارت در متن خود به چند مورد اصلی اشاره می‌کند که شامل این اتهام‌ها می‌شود که فیس‌بوک «توافقی» با دونالد ترامپ در زمان ریاست‌جمهوری انجام داده یا از کارکنانش جاسوسی کرده است. او همچنین می‌گوید اتهام‌هایی که در کتاب مطرح شده بر پایه مصاحبه‌های گلچین‌شده با تعدادی از کارکنان سابق هستند که نمی‌توانند منابع موثقی محسوب شوند.

کد خبر 5336012

منبع: مهر

کلیدواژه: فیس بوک سریال خارجی چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران فیلم کوتاه موسیقی نواحی جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی نواحی ایران سریال ایرانی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی سریال سرجوخه شبکه پنج سیما اسکار خارجی زبان پروین بهمنی سازمان سینمایی شبکه سه سیما فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و اعلام کرد: در ابتدای دولت سیزدهم کمتر از ۸۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وجود داشت که هم اکنون این تعداد به ۱۰۶۹ واحد رسیده و ۴۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

دکتر عباس شیراوژن با بیان این مطلب در بیست و دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت، گفت: این واحد‌ها در حالی ساخته شده که تاکنون ریالی بودجه برای ساخت خوابگاه متاهلی دریافت نکرده ایم و این ۲۶۹ آپارتمان نیز با بودجه‌های اختصاصی دانشگاه‌ها ساخته شده است.

وی با اشاره به این که باید تا پایان این دولت دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی به عدد صفر برسد، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی تا پایان سال حداقل ۴۰ واحد و دانشکده‌های فاقد خوابگاه متاهلی نیز تا پایان سال حداقل باید ۲۰ واحد خوابگاه متاهلی با متراز ۴۵ تا ۷۰ متر مربع همراه با رعایت پیوست فرهنگی مربوطه، ساخته باشند.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در ادامه تاکید کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی که خوابگاه متاهلی دارند هم باید تا پایان سال ۲۰ درصد به تعداد واحد‌های خوابگاهی متاهلی خود اضافه کنند.

دکتر شیراوژن همچنین از انعقاد تفاهمنامه با وزارت مسکن و شهرسازی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی خبر داد.

منبع: وبدا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت