Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@18:33:22 GMT

صدور قبض‌های میلیونی برای ۷هزار مشترک مازندرانی

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۶۱۶۳

صدور قبض‌های میلیونی برای ۷هزار مشترک مازندرانی

ایسنا/مازندران سرپرست شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به وجود یک میلیون و ۵۰۰هزار مشترک در استان، گفت: حدود ۷هزار مشترک برق قبص بین یک تا دو میلیون تومان دریافت کردند.

سیدکاظم حسینی‌کارنامی در ارتباط با گلایه برخی از روستاییان مازندران از قبض‌های بالای برق، اظهار کرد:  امسال ۴۹ روز هوای خیلی گرم را شاهد بودیم که این مسئله استفاده از لوازم سرمایشی را بالا برد و همین مسئله موجب بالا رفتن هزینه برق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تداوم و شدت گرمای هوا امسال در مازندران مصرف را بالا برد، افزود: بسیاری از روستاهای استان نیز در محدوده شهرها واقع شده و  به دلیل گرمای هوا مردم از لوازم سرمایشی استفاده می‌کنند.
سرپرست شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: برای مشترکان با مصرف معمولی، هزینه برق هفت درصد است اما برای مشترکانی که اصول مدیریت مصرف را رعایت نکردند بهای برق  ۲۳ درصد اضافه شده است.
این مسئول با اشاره به وجود یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک در استان، اضافه کرد: بیش از ۸۷ درصد معادل یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک قبض زیر ۵۰۰ هزار تومان دریافت کردند.

حسینی‌کارنامی در ادامه با بیان اینکه برای حدود ۱۰۰ هزار مشترک قبض بین ۵۰۰ تا یک‌میلیون صادر شد،گفت:  حدود ۷ هزار مشترک نیز قبض بین یک تا دو میلیون تومان دریافت کردند.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران با اعلام اینکه درحال حاضر نگرانی برای مصرف برق نداریم، خاطرنشان کرد:  پیک برق مربوط به ۲۰ مرداد ماه امسال بوده که پیک واقعی ۲هزار و ۴۰۰ مگاوات بار بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قبض برق هزار مشترک یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد

پاداش برتری استقلال تهران مقابل ذوب‌آهن اصفهان، به حساب مربیان و بازیکنان این تیم واریز شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی در یک دیدار جذاب و تماشایی ذوب‌آهن اصفهان را دو بر یک شکست بدهد. جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو گل‌های استقلال را در این بازی خانگی به ثمر رساندند.

مسئولان باشگاه استقلال برای برتری در این دیدار، پاداش ویژه‌ای را در نظر گرفته بودند.

از باشگاه استقلال خبر رسید، پاداش‌ ۸۰ میلیون تومانی این مسابقه، امروز به حساب مربیان و بازیکنان استقلال واریز شده تا آنها با انگیزه و روحیه بالاتری به مصاف فولاد خوزستان بروند.

استقلال که هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است، دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد می‌رود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن
  • پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد
  • تصویری از تیپ متفاوت بن‌سلمان که میلیونی بازدید خورده
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • اشتیاق بانوان مازندرانی از شکوفه‌های نارنج / جای خالی مدیریت بر ماندگاری یک سنت دیرینه
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است