Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – محسن بنگر به تازگی کلاس‌های مربیگری را در تهران پشت سر گذاشته و حالا با دقت بیشتری بازی‌های لیگ را تماشا می‌کند. کاپیتان سابق پرسپولیس درحال حاضر سرمربی تیم شهردار نوشهر است که یک روز پس از دیدار شاگردان گل محمدی با فولاد خوزستان در دیداری دوستانه به مصاف سرخپوشان رفت. دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بد ندیدیم به همین بهانه با محسن بنگر هم کلام شویم:

از بازی دوستانه با پرسپولیس بگو؟ با این تیم مساوی کردید؟

پرسپولیس به نفرات اصلی اش استراحت داده بود و باز هم جا دارد از آقای گل محمدی تشکر کنم که اجازه دادند تیم ما شهرداری نوشهر یک بازی دوستانه با آنها برگزار کند.

در حاشیه این بازی دوستانه دیداری هم با سیدجلال، عالیشاه و سایر همبازیان سابق خود داشتید. شماره ۶ پرسپولیس را هم به تو هدیه دادند؟

این پیراهن برای من خاطره انگیز است. دست آقا یحیی و آقا افشین درد نکند و از طرفی دیدار با همبازیان قدیمی‌هم فال بود و هم تماشا. یاد گذشته‌ها افتادیم و خاطرات زنده شد. دیدن دوستان، همبازیان و همه پرسپولیسی‌ها باعث خوشحالی من شد و برای این تیم خوب و دوست داشتنی آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

راستی فکرش را می‌کردید پرسپولیس در اهواز ۳ گل به فولاد بزند؟

می‌دانستم برنده می‌شود اما پرسپولیس ۳ گل هم زد تا کمک کند هواداران این تیم تا حدود زیادی شکست مقابل الهلال را فراموش کنند.

چرا نیمه اول این دیدار چنگی به دل نزد؟

به نظر می‌رسید در نیمه اول بازیکنان پرسپولیس همچنان تحت تأثیر شکست برابر الهلال باشند و نتوانستند همه پتانیسل خود را بروز دهند اما دربین دو نیمه صحبت‌های مربیان کمک کرد تیم بهتر بازی کند.

و ۳ گل هم پرسپولیس در نیمه دوم زد؟

بله، به هر حال مهم زدن گل اول بود. وقتی رضا اسدی گل اول را زد، فولاد هم جلو کشید و به نظرم پرسپولیس می‌توانست گل‌های بیشتری هم روی ضد حملات بزند اگر بچه‌ها کمی‌از خودگذشتگی یا دقت بیشتری به خرج می‌دادند. البته زدن ۳ گل آن هم در خانه حریف نتیجه خوب و فوق العاده ای در شروع لیگ است.

با توجه به نتایج هفته اول فکر می‌کنید کدام تیم شانس اصلی قهرمانی باشد؟

واقعا با یک هفته بازی نمی‌توان قضاوت کرد اما به نظرم باز هم پرسپولیس و سپاهان اصفهان شانس‌های اصلی قهرمانی هستند.

استقلال و بقیه تیم‌ها چطور؟

شما نظرمن را پرسیدید و جواب دادم. باز هم تأکید می‌کنم شاید با یکی دو هفته بازی نمی‌توان قضاوت کرد اما پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و سپاهان هم امسال با آقای ساکت و محرم نویدکیا باز دنبال قهرمانی است.

شما شانس بیشتر را به کدام تیم می‌دهید؟

باید ۷ یا ۸ هفته دیگر بازی‌ها را دید. اینکه کدام تیم کمتر اشتباه کرده یا کدام تیم از اشتباهات حریفان بیشتر استفاده می‌کند. البته پرسپولیس اگر کمی بیشتر از سوی مسئولان حمایت شود می‌تواند کمی‌بیشتر از سپاهان از شانس قهرمانی برخوردار باشد.

به نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار با فولاد خوزستان چه کسی بود؟

همه خوب بودند. از سیدجلال بگیرید تا رضا اسدی ولی من وحید امیری را یک بازیکن مؤثر و فداکار دیدم. بازیکنی که پُست اصلی اش‌هافبک چپ است اما به خاطر کمک به پرسپولیس در دفاع چپ بازی می‌کند. پاس گلی هم که به آل کثیر داد نقص نداشت. بارها می‌توان این صحنه را مرور کرد. وحید امیری خیلی پاس دقیق و مواجی داد که فقط یک ضربه می‌خواست و عیسی آل کثیر هم خیلی خوب آن را تبدیل به گل کرد.

بازی بعدی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران است. فکر می‌کنی نتیجه این دیدار چه شود؟

پرسپولیس برد شیرینی در اهواز بدست آورد اما به نظرم نباید نساجی را دستکم گرفت. تیم نساجی هفته اول را برده و در هفته دوم هم به راحتی تسلیم پرسپولیس نخواهد شد. بچه‌های پرسپولیس باید با تمرکز بالا و هوشیاری برابر این تیم خوب مازندرانی بازی کنند.

راستی چه شد که از سیدجلال حسینی حمایت کردی؟

سیدجلال کاپیتان پرسپولیس و یک الگوی برای همه جوانان فوتبالیست است. من می‌دانم چقدر زحمت می‌کشد و چه زندگی حرفه ای دارد که توانسته تا ۴۰ سالگی در این سطح فوتبال بازی کند. من سالهاست با او رفاقت دارم و این حرف را الکی نمی‌زنم که سیدجلال در فوتبال ایران مثل پائولو مالدینی یا فرانکو بارزی در ایتالیاست. من به عنوان یک فوتبالیست می‌دانم بازی کردن در ۴۰ سالگی چقدر سخت، دشوار و نیازمند یک زندگی کاملا حرفه ای است. به جای آن که ما بیاییم و از زندگی امثال سیدجلال الگو بسازیم می‌آییم و یک مشت خزعبلات می‌بافیم که قشنگ نیست و حرف من هم همین بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن بنگر پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه محسن بنگر کدام تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس

پس از اینکه ازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اینکه بازی هفته سی‌ام این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اعتراض کرد و خواهان اتخاذ تمهیداتی برای انجام مسابقه در حضور هواداران خودش شد( البته این بیانیه خیلی زود از روی کانال استقلال برداشته شد).

در همین راستا سهیل مهدی هم مصاحبه کرد و مدعی شد سازمان لیگ برای هفته آخر تمهیداتی را مدنظر قرار می دهد و استقلال را فراموش نکرده است. در این میان نکته حائز اهمیت، شرایط باشگاه پیکان است. تیمی که  روی کاغذ میزبان استقلال در هفته پایانی محسوب می‌شود و قطعاً نظر آنها نیز در انتخاب محل برگزاری مسابقه تاثیرگذار است.

طبق آخرین شنیده‌های ما، اگر استقلال قهرمانی خودش در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر را قطعی کند یا اینکه این عنوان در هفته ماقبل پایانی به پرسپولیس برسد که مشکل عملاً تا حد بسیار زیادی حل شده تلقی می‌شود چون پرسپولیس در صورت قهرمانی، هفته پایانی جام را بالای سر می‌برد و از بابت حضور تماشاگرانش نیز مشکلی ندارد. از سوی دیگر اگر استقلال هم در هفته بیست و نهم قهرمان شده باشد، آنگاه می‌توان بازی این تیم مقابل پیکان را یک روز دیرتر برگزار کرد تا در ورزشگاه آزادی انجام شود اما اگر قرار بر این شود که گره قهرمانی در آخرین هفته باز شود آنگاه تکلیف چه خواهد بود؟

طبق شنیده‌های ما یکی از طرح‌هایی که شایعه اجرای آن در تمرین استقلال هم به گوش بازیکنان این تیم رسیده، برگزاری مسابقه هفته سی‌ام میان پیکان و استقلال در قزوین است. پیکانی‌ها یک بار در این استان از پرسپولیس میزبانی کردند و حالا این شایعه مطرح شده که شاید بازی آنها با استقلال نیز به قزوین انتقال داده شود. البته قطعاً حتی اگر چنین مسئله‌ای به عنوان یک راهکار مد نظر باشد، تنها راهکار نخواهد بود و تا وقتی سازمان لیگ به صورت رسمی چیزی را اعلام نکند، نمی‌توان پیرامونش اظهار نظر قطعی کرد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟