Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:45:20 GMT

مسجد انقلابی و مسجد محوری در محله احیا شود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۶۳۹۹

مسجد انقلابی و مسجد محوری در محله احیا شود

گروه استان‌ها- رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسجد تراز یعنی مسجد برقرار گفت: مسجد محوری در محله مهم است و مسجد باید مسجد انقلابی باشد که در آن سربازانی فداکار و مجاهد تربیت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین شاه بیکی صبح امروز در گردهمایی ائمه جماعت مساجد و روحانیون مرکز استان اظهار داشت: در خراسان جنوبی 2 هزار شهید گلگون کفن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محور وحدت ما در جهان اسلام یک مسجد(مسجدالحرام) است افزود: اگر بخواهیم تمدن اسلامی احیا شود، باید مسجد به مسجد تراز برسد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی بیان کرد: امام(ره) در زمینه مسجد می فرمایند «امروز حفظ مساجد از اموری است که اسلام به آن وابسته است» و «ما انقلاب کردیم تا مسجد بسازیم».

شاه بیکی تصریح کرد: اگر بخواهیم در گام دوم به سمت تمدن‌سازی حرکت کنیم رسالت عظیمی در بحث اعتلای مساجدی برقرار بر عهده داریم.

وی با اشاره به اینکه مسجد تراز یعنی مسجد برقرار خاطرنشان کرد: مسجد محوری در محله مهم است و مسجد باید مسجد انقلابی باشد که در آن سربازانی فداکار و مجاهد تربیت شود.

روایت تسنیم از همدلی 14 مسجد محله شهید باقدرت کرمان در عملیات حاج قاسم+ تصاویرپس از 20 ماه اتفاق افتاد: رفع محدودیت‌های زیارتی در مسجدالحرام و مسجدالنبی

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی به مصلی نماز جمعه بیرجند اشاره کرد و یادآور شد: یکی از فرصت‌های عظیم مصلی نماز جمعه بوده است و عطر معنویت مسجد در این محل کم بود. 

شاه‌بیکی اظهار داشت: جا دارد مسجد بزرگی با همین نگاه در بیرجند شکل گیرد و در این راستا فرصتی پیش آمد تا از این مهم بهره‌گیری کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه زمین این مصلی 11 هکتار و شبستان آن 10 هزار متر است افزود: طرح جامع مصلی نیاز به همت دارد تا هم بدهی‌ها پرداخت شود و هم این محل به درآمدزایی برسد که نیاز به همت ویژه استانداری و مسئولان استانی دارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: خیران استان باید پای کار بیایند تا این محل توسعه یابد و تکمیل شود.

انتهای پیام/255/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران!
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی