Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر واحد فنی صندوق با بیان اینکه ارزیابی واحدهای آزمایشگاهی برای اولین بار در تاریخ صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی رخ داده است گفت: برای معدنداران جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی بیمه نامه صادر می شود.

به گزارش برنا، قباد شاه کرمی با اشاره به نقش پررنگ صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در فعالسازی معادن غیرفعال و نیمه فعال عنوان کرد: بخش فنی این صندوق در 6 ماهه گذشته در خصوص ارزیابی معادن و صدور بیمه نامه  فعالیت های بسیاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر ارزیابی معادن کوچک مقیاس و تلاش در جهت فعالسازی این معادن، به برگزاری جلسات متعددی در استانهای آذربایجان غربی،خراسان شمالی، کرمانشاه و سایر استانها به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس پرداخته است.

مدیر واحد فنی صندوق بیان کرد: ارزیابی واحدهای آزمایشگاهی برای اولین بار در تاریخ صندوق بیمه معادن در سال جاری به وقوع پیوست. همچنین به منظور حمایت از بخش اکتشاف، صدور بیمه نامه جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی انجام شد.

وی ارزیابی پیمانکاران فعال در بخش معدن و صدور بیمه نامه جهت تقویت ناوگان استخراج و حمل در معادن را از دیگر اقدامات صندوق عنوان کرد.

شاه کرمی در پایان گفت: ارزیابی حفاران غیرنفتی و صدور بیمه نامه جهت خرید و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات حفاری به منظور ارتقاء سطح اکتشاف کشور از دیگر اقدامات صندوق بود که در ماه های اخیر انجام شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری معدن آذربایجان غربی خراسان شمالی سرمایه گذاری معدن برنا صدور بیمه نامه جهت صندوق بیمه جهت خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی شهید مدافع حرم علیرضا قبادی دانشگاه آزاد اسلامی البرز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در واحد کرج برگزار شد.

دکتر طهرانچی ضمن بازدید از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی با جمعی از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و فناوران به گفت‌وگو پرداخت.

این مجتمع با مساحت ۳۹۰۰ متر مربع دربرگیرنده مجموعه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، مرجع و همکار دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و مشتمل بر ۵۱ فضای آزمایشگاهی تحقیقاتی است که در ۷ گروه مختلف ساماندهی شده‌اند.

برق، الکترونیک، هوش مصنوعی، فناوری‌های نوین، شیمی، کشاورزی، کشت بافت، محیط زیست، غذا و دارو، مجموعه کارگاه‌های طراحی و دوخت و تحقیقاتی پزشکی از جمله مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این مجموعه آزمایشگاهی است.

گفتنی است ۲۰ عضو هیأت علمی، منتورینگ مجتمع شهید قبادی را در کنار ۳۲ کارشناس آزمایشگاه‌ بر عهده دارند و تمامی فعالیت‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی استان البرز در قالب ۱۱ آزمایشگاه همکار سازمان‌ها در این مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی فعالیت انجام می‌شود.
همچنین دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های خود از مهدکودک سمای واحد کرج بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229098 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در گرو حمایت‌های ارزی
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست