Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عسگری صبح سه شنبه در نشست با نماینده مدیر کل منطقه جنوب غرب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار کرد: با پیگیری‌های نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی این تیم برای بررسی مشکلات آنتن دهی موبایل و اینترنت در مسیرهای مواصلاتی شهرستان دهلران حضور دارند.

وی افزود: روستاهای بالای ۲۰ خانوار و بویژه در بخش‌های پهله و میمه نیز مورد بحث و بررسی هستند که برای آنها چاره اندیشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه دهلران گفت: سنجش یابی و پایش نقاط کور آنتن دهی موبایل و اینترنت در مسیرهای مواصلاتی شهرستان به سمت مهران و خوزستان از دیگر موضوعات است.

عسگری افزود: قرار شد اپراتورهای مختلف در راستای حل مشکلات آنتن دهی از طریق سازمان مقررات و تنظیم رادیویی اقدام کنند.

وی افزود: در شرایط کنونی ارتباط یکی از مهمترین ابزارهایی است که نیازمند توجه است چرا که در زندگی امروزی ارتباطات نقش بسزایی دارد لذا در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی باید بیش از گذشته توجه جدی شود.

کد خبر 5336240

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان دهلران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی گرگان سیدابراهیم رئیسی آنتن دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی معتمدی پور با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی به جد در این استان پیگیری می‌شود افزود: حفاظت از عوامل تولید در بخش کشاورزی به ویژه عامل زمین کشاورزی نه فقط برای حمایت از اقتصاد کشاورزی بلکه برای حمایت از کل اقتصاد کشور امری ضروری است. وی از بهره‌برداران بخش کشاورزی استان خواست تا بدون استعلام از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی نکنند تا متحمل هزینه و خسارت نشوند. معتمدی پور افزود: عوامل گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی به طور مستمر در حال گشت بوده و تغییر کاربری‌های غیر مجاز را شناسایی و اقدام لازم انجام می‌شود. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از فرمانده نیروی انتظامی استان به خاطر امنیت و ثبات موجود در این استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است و این امر به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های خدوم ناجا محقق شده است. مدیر جهاد کشاورزی بویراحمد هم گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغی در پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حدود ۱۳ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده روستای موردراز شهرستان بویراحمد با حضور، نماینده دادستان، یگان حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری نیروی انتظامی، قلع و قمع شد.  جهرم شاکریان ادامه داد: قلع و قمع انجام شده در مساحت۳هزار و ۵۰۰ متر مربع در اراضی کشاورزی بوده که شامل ۹ مورد دیوارکشی غیر مجاز در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ بوده است.

دیگر خبرها

  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم