Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح کشور، توضیحاتی پیرامون نحوه عملکرد سامانه هوشمند مدیریت کرونا ارائه کرد.

به گزارش بازارنیوز:محسن فرهادی، با اشاره به اینکه از اول آبان ماه انجام واکسیناسیون نیز به عنوان یک شاخص مهم در رعایت پروتکل‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: یعنی زمانی که از پروتکل بهداشتی در ادارات، صنوف و صنایع و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت می‌کنیم چند اصل مهم باید رعایت شود که مجموعه آن‌ها پروتکل‌های بهداشتی است. اولین اصل واکسیناسیون است و دومین اصل زدن ماسک، سومین اصل فاصله گذاری اجتماعی، چهارمین اصل تهویه هوای فضا‌های بسته و آخرین اصل نیز بهداشت فردی به معنای شستن و ضد عفونی کردن دست‌ها است. طبیعتا در همه جای دنیا وقتی پوشش واکسیناسیون افزایش می‌یابد، بازگشایی‌ها نیز افزایش می‌یابد، اما ما هنوز به پوشش بالای ۸۰ درصد دو دوز واکسن نرسیدیم و طبیعی است که لازم باشد بیشتر احتیاط کنیم.
ضرورت کارت واکسن و پوشش ماسک برای حضور در ادارات
وی درباره لغو و یا کاهش دورکاری‌ها، اظهار کرد: وقتی سازمان اداری استخدامی کشور اعلام می‌کند که ورود کارکنان بدون کارت واکسن به اداره ممنوع است، یعنی طبیعتا همه کارکنان باید واکسینه شوند و حدی از ایمنی را داشته باشند. البته ایمنی کامل پس از ۱۵ روز از تزریق دو دوز کامل حاصل می‌شود، ولی به هر حال دارا بودن کارت واکسن، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی در محل کار و کنترل تهویه توسط معاونت توسعه هر اداره برای بازگشت به کار ضروری است.

واگذاری اختیار تصمیم‌گیری لغو یا اجرای دورکاری به مدیران
او تاکید کرد: البته طبیعی است که برخی افراد باید دورکاری داشته باشند. به عنوان مثال خانم‌هایی که بچه کوچک دارند، فرد دارای بیماری خاص است و... که این افراد می‌توانند به شکل دورکاری و بیرون از محل خدمت کار کنند. سازمان اداری استخدامی طی بخشنامه‌ای اختیار تصمیم گیری پیرامون این موضوع را به مدیر مربوطه واگذار کرده است که با تشخیص مدیریت دورکاری یا لغو آن اجرایی شود. با این توصیفات باید گفت که دورکاری ۱۰۰ درصد لغو نشده است و برای برخی افراد کماکان وجود دارد. دورکاری عمومی در تهران لغو شده است و رفته رفته با افزایش پوشش واکسیناسیون در باقی کشور هم دورکاری لغو خواهد شد.

/اقتصاد آنلاین

برچسب ها: دورکاری کارمندان ، سلامت ، قرنطینه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PUS

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دورکاری کارمندان سلامت قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان