Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@12:11:47 GMT

کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۰ منتشر شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۶۸۸۴

کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۰ منتشر شد

به گزارش اقتصادآنلاین ، کارنامه نهایی نتایج کنکور ارشد سراسری ۱۴۰۰ توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. این آزمون از ۶ تا ۸ مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد و  تعداد ۶۳۶ هزار و ۵۹۷ نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ثبت‌نام کرده بودند. پس از برگزاری آزمون و استخراج نتایج اولیه تعداد ۴۰۶ هزار و ۴۲۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، ۲۷ مهرماه توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. ۱۳۰ هزار و ۸۲۷ نفر در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تابع وزارت علوم و ۱۱۰ هزار و ۱۵۲ نفر در رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدند.

پربیننده ترین زمان قطعی بازگشایی مدارس اعلام شد تهران برفی می شود کشف گنجینه ای عجیب در جزیره طلا! + عکس توضیح پلیس درباره شایعه لغو محدودیت تردد شبانه کلاهی که تایلند سر آمریکا گذاشت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کارنامه کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش آموزش و پرورش گفت: این همایش با حضور دست اندرکاران اجرایی امتحانات نهایی از ۴۷ منطقه استان برگزار شد.

 

زارعی افزود: با توجه به تاثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور امسال، اهمیت امتحانات نهایی نسبت به سال‌ های گذشته دوچندان شده و به همین دلیل این همایش برپا شده است.

 

وی ادامه داد: ۸۰۰ نفر از روسای حوزه های اجرایی، حوزه های تصحیح، حفاظت آزمون و اعضای ستادهای آزمون شهرستان ها، مناطق و کلیت استان در این دوره یک روزه شرکت کردند.

 

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش آموزش و پرورش بیان کرد: در این همایش فرایند برگزاری آزمون و شیوه نامه برگزاری آزمون از مرحله طراحی، اجرا تا تصحیح مرور و به عوامل برگزاری ارائه شد.


زارعی همچنین گفت: امسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌ آموز در آزمون‌ های نهایی شرکت خواهند کرد.

 

وی اعلام کرد: برای برقراری عدالت آموزشی، امتحانات در دوره نهایی به‌ صورت الکترونیکی تصحیح می‌ شود.

 

زارعی اضافه کرد: امتحانات نهایی دانش آموزان در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم از ۳۰ ام اردیبهشت ماه در سراسر کشور به صورت همزمان انجام می‌ شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود/جدول دروس تغییر می‌کند
  • برنامه آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳