Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@16:21:20 GMT

ناپدید شدن یک خبرنگار در بغداد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۷۳۴۷

ناپدید شدن یک خبرنگار در بغداد


به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری عراق(نینا)، این دیده بان اعلام کرد که دو خبرنگار به این مرکز اعلام کرده اند که همکارشان «باسم الزعاک» دو روز پیش در بغداد ناپدید شده و خبری از او نیست.

براساس اعلام این مرکز، الزعاک در خبرگزاری کل العرب فعالیت می کرده که دفتر مرکزی آن در پاریس قرار دارد.

این دیده بان یادآور شد: الزعاک با یکی از خبرنگاران تلفنی صحبت می کرد و اتفاقاتی را برایش شرح می داد که به ناگاه تلفنش قطع شد و دیگر خبری از او نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران مذکور گفتند که روز پس از تماس تلفنی با الزعاک با خانواده او تماس گرفته اند اما آنها گفتند که برای پوشش خبری از خانه بیرون رفته و تاکنون نتوانسته اند با او تماس بگیرند.

این خبرنگار داری کارت شناسایی از خبرگزاری کل العرب بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم خبرنگار عراق ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان