Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاظمی صبح سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح سواد حرکتی کشوری که در شهرری برگزار شددر جمع خبرنگاران اظهار داشت: والدین در شرایط عادی هم اگر نخواهند فرزندانشان را به مدرسه بفرستند نمی‌توانیم آنها را مجبور کنیم، ما مدارس را در چارچوب الگویی که طراحی کرده ایم بازگشایی خواهیم کرد و با دانش آموزان هم همان رفتاری را خواهیم داشت که در ایام حضور داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی با بیان اینکه اگر دانش آموزی در کلاس‌های حضوری حضور پیدا نکند غیبت خواهد خورد گفت: بخشی از دروس به صورت حضوری و بخش دیگری هم به صورت مجازی به دانش آموزان ارائه خواهد شد لذا اگر دانش آموز در کلاس حاضر نشود طبعاً از بخشی از دروس محروم خواهد ماند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ادامه در خصوص رتبه بندی معلمان نیز بیان داشت: این امر در دستور کار مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان در این زمینه دغدغه مند هستند و هر وقت به نتیجه برسد اعلام خواهد شد و معلمان تغییرات را لحظه به لحظه مشاهده می‌کنند و در این زمینه مجلس نظر دولت و معلمان و کارشناسان را دریافت می‌کند.

وی در خصوص تعهدی که اخیراً از معلمان مشمول استخدام گرفته می‌شود نیز عنوان داشت: آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی همیشه با یک معضل روبرو است و آن هم این است که هنوز زمان کوتاهی از ابلاغ نیرو در یک حوزه و شهرستان نگذشته برخی نیروها تقاضای انتقالی دارند که در این خصوص یک ماده واحده توسط شورای انقلاب فرهنگی تصویب شه که ردیف‌های استخدامی برای استان هستند و مصوبه کاملاً درستی است و اگر بخواهیم ماندگاری نیروی انسانی در آموزش و پرورش را تضمین کنیم باید از بوم نیرو گرفته شود و این اتفاق در مناطقی که میسر بوده رخ داده است و وزیر این اختیار را در چارچوب نقل و انتقالات دارد که اگر فردی در منطقه‌ای بیشتر مورد نیاز است منتقل شود و این تعهد جای نگرانی ندارد.

کد خبر 5336320

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش علیرضا کاظمی شهرری ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی گرگان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اختتامیه دومین دوره آموزشی و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان کشور با حضور مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان و معلمان اداره کل اموزش و پرورش و مدارس استعداد‌های درخشان امروز در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم برگزار شد.

در این دوره مربیان پرورشی از سراسر کشور به مدت سه روز با سر فصل‌های مهارت‌های پاسخگویی به شبهات در مدارس، طراحی برنامه‌های اردویی دانش آموزان، مدل تربیتی سمپاد و مشاوره آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه این دورا با اشاره به نقش و جایگاه مهم امور تربیتی در مدرسه تصریح کرد: همه ارکان تعلیم و تربیت در مدرسه نقش تربیتی دارند و اداره این فرایند تربیتی در مدرسه به عنوان تنظیم گر فعالیت‌های پرورشی برعهده مدیر آموزشگاه است.

وی گفت: باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در راستای ارتقای آن باید گام برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم هم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر هزار شهید دانش آموز و ۱۰۰ شهید فرهنگی قم، پیروزی‌های اخیر جبهه‌ی مقاومت و حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه افتخار و عزت برشمرد و به معلمان یادآور شد که دانش آموزان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور و جمهوری اسلامی ایران هستند که برای تعالی و پیشرفت کشور و رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها بهره برد.

رحیمی توانمند سازی معلمان در هدایت، آموزش و تربیت صحیح دانش اموزان به طور خاص دانش اموزان استعداد‌های درخشان را لازم برشمرد و افزود: دوره‌های آموزشی معلمان گام بسیار مهمی در به روز رسانی روش‌های آموزشی و تربیت نسل جدید برای پیشرفت کشور است.
در پایان این مراسم شرکت کنندگان در آزمون ضمن خدمت دوره آموزش و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند