Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@10:48:46 GMT

قیمت ماگ حرارتی سفارشی و سفارش آن چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۸۰۵۳

قیمت ماگ حرارتی سفارشی و سفارش آن چگونه است؟

ماگ حرارتی سفارشی یکی از کالاهای لوکس و مورد پسند همه هنرمندان و مردم معمولی می باشد . چاپ عکس حرارتی بر روی این کالا محبوبیت بالایی دارد که به آن ماگ جادویی نیز گفته می شود و زمانی که در آن یک مایع داغ مانند چای ریخته شود طرح روی آن نمایان و خاصیت جادویی آن همراه با تغییرات دما صورت می گیرد . منظور از سفارشی بودن ماگ حرارتی این است که هر فرد می تواند تصویر دلخواه را برای چاپ  انتخاب کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعنوان مثال از طرح هایی که برای چاپ استفاده میشود می توان به موترد زیر اشاره کرد :

عکس های مراسم ها و جشن ها عکس های شخصیت های علمی و مذهبی عکس شخصیت های فوتبالی و  . . .

قیمت ماگ حرارتی سفارشی

قیمت ماگ حرارتی سفارشی نیبت به بقیه موارد مشابه امروزه بسیار مقرون به صرفه می باشد . با مراجعه به سایت عکسچاپ می توانید از ایده های جدید برای چاپ روی ماگ حرارتی بهره ببرید و از طرحهای آماده استفاده کنید .

نکته مهم اینکه قیمت ماگ حرارتی سفارشی می تواند بنا به سایز لیوان متفاوت باشد.

 

عکس حرارتی

برای چاپ عکس حرارتی روی ماگ حرارتی ایده های متنوعی وجود دارد و بطور مثال چاپ عکس روز تولد یکی از موارد مورد پسند می باشد که این چاپ با سیستم چاپ سابلیمیشن می باشد و از نظر کیفیت و ظرافت بسیار بالا و مورد تایید صاحبنظران می باشد . در تصویر فوق ماگ حرارتی را مشاهده می کنید که تصویر یک دختربچه بر روی آن با کیفیت بسیار بالایی چاپ شده است و نکته ای که وجود دارد این است که عکسی باید برای چاپ حرارتی انتخاب شود که دارای  کیفیت   باشد . لذا بیشتر از عکس هایی استفاده می شود که در آتلیه گرفته شده و معمولا در آتلیه ها اغلب نکات عکاسی رعایت می شود.

خرید اینترنتی چاپ عکس روی بشقاب

چاپ عکس علاوه بر روی ماگ حرارتی و لیوان ساده بر روی بشقاب نیز قابل انجام میباشد و از جهت هدیه بسیار شیک و یا بعنوان یک کالای تزئینی در دکور منزل یا محل کار استفاده میشود . توجه داشته باشید از عکس هایی که کیفیت لازم را ندارند و یا اینکه بسیار بزرگ نمایی شده اند برای چاپ استفاد نکنید .

در این مطلب  شما را با بهترین راهکار برای خرید اینترنتی چاپ عکس روی بشقاب آشنا می کنیم که می توانید با مراجعه به سایت عکسچاپ طرح و ایده خود را برای چاپ روی بشقاب  ارائه دهید و آن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. مثلا در تبلیغات گسترده شرکتها و موسسات تصاویر تبلیغاتی  بر روی بشقاب چاپ می شود و آن را  به عنوان هدیه به مشتریان استفاده میکنند . این کار باعث می شود هر جایی که بشقاب بکار رود  تبلیغی برای آن کسب و کار باشد .

منبع: فردا

کلیدواژه: روی بشقاب برای چاپ چاپ عکس بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، اسماعیل نمازی با اشاره به آمادگی نیروگاه‌های کشور برای تأمین برق پیک تابستان امسال، افزود: از این میزان تولید ۶۱ درصد آن مربوط به واحد‌های سیکل ترکیبی است که میزان تولید انرژی آنها با افزایش ۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود ۱۵ میلیون مگاوات ساعت رسیده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم با افزوده‌شدن هشت واحد بخار جدید در نیروگاه‌های غرب کارون، عسلویه، فردوسی، خرم‌آباد، سبلان، بعثت پارس جنوبی (دو واحد) و ارومیه شاهد جهش تولید نیروگاه‌های سیکل ترکیبی به‌عنوان واحد‌های تولیدکننده برق دوستدار محیط‌زیست هستیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تبدیل نیروگاه‌های گازی به سیکل ترکیبی از کارآمدترین روش‌های بهبود راندمان نیروگاه‌های حرارتی کشور به شمار می‌آید که نه‌تن‌ها برای صنعت برق، بلکه برای محیط‌زیست و صرفه‌جویی در مصرف سوخت نیز بسیار مؤثر است و در سال‌های آینده شاهد تأثیر گسترده آن خواهیم بود. نمازی گفت: تنها از محل افتتاح این واحد‌های جدید سالانه دو میلیارد مترمکعب در مصرف سوخت صرفه‌جویی خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت برق حرارتی با اشاره به اینکه در فروردین‌ماه بخش اعظم برق موردنیاز کشور توسط نیروگاه‌های حرارتی تأمین شده است، گفت: میزان تولید برق واحد‌های گازی در این مدت با افزایش ۱۲ درصدی به چهار میلیون مگاوات و سهم تولید واحد‌های بخاری نیز به ۵.۵ میلیون مگاوات ساعت رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!
  • احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از «بمب خلأ» در جنگ غزه
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳