Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه از پیشرفت چشمگیر سپاه در عرصه‌های سایبری و جنگ الکترونیک خبر داد و گفت: در صحنه جنگ اطلاعاتی نیز به دستاورد‌های خوبی رسیده‌ایم. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» امروز در حاشیه جشنواره مالک اشتر نیرو‌های مسلح که در سالن ۵ آذر ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد، اظهار داشت: شاهد رشد و شکوفایی قدرت دفاعی‌مان در همه عرصه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی زمینی سپاه با گسترش در امتداد مرز‌ها، برقراری امنیت و ساخت قدرت در عقبه، نمایش باشکوهی از یک نیروی دفاعی در زمین را به تصویر می‌کشد.

وی افزود: نیروی هوافضای سپاه در عرصه‌های موشکی، پدافند هوایی، پهپاد‌ی، فضایی و همچنین جنگال (جنگ الکترونیک) به شکل متوازن و در عین حال شتاب‌داری در حال پیشرفت است که گاهی اوقات مردم ما آزمون‌های عملیاتی این سامانه‌ها را چه در رزمایش‌ها و چه در آزمایش‌ها در میدان می‌بینند.

سردار سلامی ادامه داد: البته به دلیل رعایت حفاظت اطلاعات قدرتمان، همه آنچه که به‌عنوان یک قدرت اساسی ساخته می‌شود، قابل بیان نیست.

فرمانده کل سپاه در خصوص وضعیت نیروی دریایی سپاه نیز اظهار داشت: به‌منظور نبرد با قدرت‌های بزرگ که عموماً بر دریا متمرکز هستند، ما به شکل بسیار وسیعی در حال گسترش قلمرو قدرت دریایی خود هستیم.

وی سپس به خدمت‌رسانی بسیج اشاره و عنوان کرد: همگان شاهد هستند که پایگاه‌های مقاومت بسیج چگونه در صحنه‌های مختلف به مردم کمک می‌کنند و بسیجیان، عرصه خدمت به مردم را میدان جهاد خود قرار داده‌اند.

سرلشکر سلامی در پایان خاطرنشان کرد: الحمدلله در عرصه‌های جنگال و سایبری پیشرفت‌های مطلوب و قابل توجهی داشته‌ایم و در صحنه جنگ اطلاعاتی نیز به دستاورد‌های خوبی رسیده‌ایم.   بیشتر بخوانید: آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها دست از توطئه علیه ایران برنخواهند داشت/ ضرورت ارتقای توان عملیاتی نیرو‌های مسلح
انتهای پیام/ برچسب ها: سرلشکر سلامی سپاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر سلامی سپاه فرمانده کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، عملیات وعده صادق دلیلی بود تا پیمان نصیری قهرمان و مدال‌آور دومیدانی پارالمپیک نشان طلای خود را به سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم کند.

سردار امیرعلی حاجی زاده در دیداری که به بهانه اهدای مدال قهرمانی پیمان نصیری تدارک دیده شد بود، صحبت‌های جدیدی از عملیات وعده صادق بیان کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: این عملیات، تنها بخشی از یک نیرو بود، ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای این تنبیه به کار گرفتیم.

وی تصریح کرد: برای همین ۲۰ درصد، صف آرایی خیلی عجیب و غریبی شد به‌گونه‌ای که آمریکایی‌ها که گفته بودن دخالت نمی‌کنیم، دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونسیتی ایستادند.

سردار حاجی زاده بیان کرد: بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به کمک رژیم صهیونیستی آمدند و آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم ناوهای خودشان را هم آوردند و آن شب ۲۰ درصد توان یک نیرو در مقابل تمام این‌ها قرار گرفت ولی با این حال این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر رهبر انقلاب و دعا و اراده مردم حاصل شد.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم