Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@10:51:46 GMT

مهاجری – میثاقیان؛ در نقش دایی و درخشان

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۸۱۵۰

مهاجری – میثاقیان؛ در نقش دایی و درخشان

رضا مهاجری و اکبر میثاقیان به صورت همزمان در تمرین شهرخودرو حاضر شدند؛ اتفاقی که تداعی‌کننده ماجرای حمیدرضا سیاسی و حضور حمید درخشان در تمرین پرسپولیس تحت هدایت علی دایی است!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شهرخودرو مشهد عجیب‌ترین تیم لیگ بیست و یکم است. تیمی که با تغییرات مدیریتی دوباره به فرهاد حمیداوی منتقل شد در هفته دوم مسابقات لیگ برتر برابر مس رفسنجان در زمین حاضر نشد و بازیکنان آن از سفر به کرمان خودداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالیکه مشکلات شهرخودرو تنها درباره مسائل مالی پررنگ شده بود، روز گذشته اتفاق عجیب و غیرحرفه‌ای دیگری در این باشگاه رخ داد. درحالیکه بازیکنان تیم زیر نظر رضا مهاجری در تمرین حضور داشتند، مدیران شهرخودرو با اکبر میثاقیان به توافق رسیدند و او به عنوان سرمربی جدید معرفی شد!

این اولین بار نیست که در فوتبال ایران چنین اتفاقی می‌افتد؛ با وجود اینکه شب گذشته مهاجری اعلام کرد از میثاقیان انتظار نداشت که چنین اقدامی انجام بدهد، علی دایی هم فکر نمی‌کرد که قرار است حمید درخشان در ۷ سال پیش بدین شکل جانشین او شود.

در شهریورماه سال ۱۳۹۳، علی دایی که از زمان حضور رویانیان به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده بود،‌ به دنبال کسب تنها ۸ امتیاز از ۷ مسابقه پس از شکست برابر تراکتور تبریز از سوی مدیران جدید این باشگاه برکنار شد اما او در تمرینات شرکت می‌کرد.

نوزدهم شهریورماه در حالیکه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حمید درخشان را به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه معرفی کرد، علی دایی در تمرین این تیم حاضر شد و اعلام کرد تا زمانی که حکم اخراجش صادر نشود از پرسپولیس نمی‌رود.

تصویری از علی دایی و ناراحتی به دلیل برکناری از سمت سرمربیگری پرسپولیس

در آن جلسه تمرینی جنجالی، علی دایی نیز که هنوز خود را سرمربی این تیم می‌دانست با حضور در ورزشگاه درفشی فر دقایقی با بازیکنان گفتگو کرد و پس از آن با شاگردانش خداحافظی کرد؛ وضعیتی که اکنون مهاجری و میثاقیان در آن حضور دارند.

مهاجری البته در وضعیت کمی متفاوت‌تر از دایی قرار دارد چراکه او چند هفته پیش به دلیل مشکلات از سمتش استعفا کرده بود و مدیران باشگاه شهرخودرو هم با استناد به همین استعفا با میثاقیان وارد مذاکره شدند و در نهایت رضایت او را جلب کردند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اکبر میثاقیان حمید درخشان علی دایی شهرخودرو مشهد اکبر میثاقیان پرسپولیس تهران حمید درخشان شهرخودرو مشهد علی دایی محمدرضا مهاجری علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشست برخط سری جلسات ایده پردازی با موضوع فرصت‌های هفته جمعیت با حضور حجت الاسلام رسول ساکی دبیر مجمع فعالان جمعیت کشور و حجت الاسلام محمد مجید دایی دایی، ایده‌پرداز و طراح سامانه دعوت برگزار شد.

در این سری جلسات که در آستانه هفته جمعیت برگزار می‌شود، ایده‌هایی درباره جمعیت مطرح می‌شود، این ایده‌ها تبدیل به یک بسته فرهنگی شده و در اختیار فعالین فرهنگی سراسر کشور قرار می‌گیرد.

در ابتدای نشست مورد اشاره حجت الاسلام دایی دایی گفت: نبودِ ایده از معضلات جبهه انقلاب است. ایده قصه جدی ای است که باید برای آن وقت گذاشته شود.

وی افزود: خوب دیدن و خوب تحلیل کردن به ایده پردازی موفق کمک می‌کند. کسانی که می‌خواهند ایده پردازی کنند باید محیط اطراف، اتفاقاتی که می‌افتد و تجربیات را فعالانه نگاه کنند. اخبار را دنبال کنند. کپی، تلفیق و الگوگیری از مراحل ایده پردازی است. این سه مرحله را باید طی کرد تا به خلاقیت رسید.

طراح سامانه دعوت در ادامه سخنان خود گفت: اگر کسی خواست ایده‌ای را الگو قرار دهد باید آن را عمیق ببیند و این سوالات را از خودش بپرسد که این الگو برای چه کسی است؟ مخاطب الگو کیست؟ هدف از الگو چیست؟

حجت الاسلام ساکی در ادامه این نشست گفت: پیش از این با این مساله مواجه بودیم که در حوزه جمعیت مبلغینی را تربیت کنیم تا مردم را توجیه کنند. اعزام این مبلغین نیاز به فضای تبلیغی و مخاطب داشت که مقدور نبود. مثلاً مبلغ به مسجدی برای تبلیغ می‌رفت، در آن مسجد زن و مرد و خانواده‌ای که جوان باشند و توان فرزندآوری داشته باشند کم بود.

وی افزود: به دنبال راه و ایده جدیدی برای تبلیغ فرزندآوری بودیم که پس جلسات متعدد با فعالان و کنشگران این حوزه به روش‌های تبلیغی جدیدی رسیدیم.

دبیر مجمع فعالان جمعیت کشور در ادامه سخنان خود گفت: تجلیل و تقدیر از خانواده‌هایی که دارای مادر جوان زیر ۴۰ سال و چند فرزند است، یکی از این روش‌های تبلیغی جدید است. از این مادران تجلیل می‌شود تا بفهمند کار اشتباهی نکرده اند. امروز در مدارس شیراز جشن همدم برگزار شد. در این جشن از دانش آموزان و خانواده‌هایی که فرزند نوزاد داشتند تجلیل شد، این هم یکی دیگر از روش‌های تبلیغی جدید است.

حجت الاسلام ساکی گفت: این خانواده‌ها به خصوص مادران تحت آموزش قرار گرفتند تا بتوانند به شبهات حوزه جمعیت پاسخ بدهند، در فضای حقیقی مشغول تبلیغ بشوند و در فضای مجازی به کنش گری بپردازند و دیگران را به مسیر چند فرزندی که خودشان هم در آن قرار دارند، دعوت کنند.

وی در پایان این نشست در خصوص دستیابی به ایده و راه نو افزود: برای رسیدن به ایده باید ذهن با موضوع و مساله درگیر بشود، به اضطرار بیفتد تا دنبال راه نو باشیم. وقتی دنبال راه نو باشیم، شروع به گمانه زنی می‌کنیم، برای این گمانه زنی محدودیتی قائل نباشیم، به صورت بارش فکری گمانه زنی کنیم، در نهایت بهترین آن را انتخاب و پردازش می‌کنیم.

کد خبر 6094896 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • ۱۲ نگین درخشان صنعت گاز در دولت سیزدهم