Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نخست‌وزیر روسیه انتظار دارد اوپک‌پلاس در نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی روزانه ۴۰۰ هزار بشکه برنامه کاهش عرضه نفت خود را تسهیل و روانه بازار کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از ریاض، الکساندر نواک روز دوشنبه (سوم آبان‌ماه) اعلام کرد که روسیه انتظار دارد وزیران نفت و انرژی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (ائتلاف اوپک‌پلاس) در نشست چهارم نوامبر (۱۳ آبان‌ماه) خود موافقت کنند که طبق توافق پیشین، تولید را ۴۰۰ هزار بشکه در روز افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انتظار دارد تقاضای نفت تا پایان سال آینده به سطح پیش از همه‌گیری ویروس کرونا بازگردد، اما تصریح کرد پیش‌بینی اینکه آیا قیمت نفت هم مانند گاز به‌طور بی‌سابقه‌ای افزایش یابد یا خیر، مشکل است.

معاون نخست‌وزیر روسیه گفت: ممکن است تقاضای نفت کاهش یابد زیرا همچنان ابهام‌هایی وجود دارد، هنوز هم شاهد گسترش موج دیگری از شیوع ویروس عالم‌گیر کرونا در جهان هستیم.

کشورهای عضو اوپک‌پلاس در ماه سپتامبر توافق کردند تولید خود را ماهانه ۴۰۰ هزار بشکه در روز افزایش دهند.

منبع: شانا

کلیدواژه: الکساندر نواک روسیه توافق اوپک و غیر اوپک اوپک پلاس تسهیل کاهش تولید ۴۰۰ هزار بشکه اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر روند تزریق و عرضه زمین به پروژه های نهضت ملی مسکن افزایش یافته است گفت: افزایش عرضه زمین خود زمینه ساز تقویت و استفاده از ظرفیت‌های مردمی می شود و این اقدام در آینده تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن را به همراه دارد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که زمینه را برای ورود سازندگان به بازار مسکن فراهم می کند همین عرضه زمین است که امیدواریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

او اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی یکی از اولویت هایی است که ما در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن به کار گرفته ایم و به طور قطع این اقدامات طی امسال با توجه به شعار سال جزو اولویت ها و برنامه های ما به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • ظرفیت تولید نفت امارات بی‌سروصدا افزایش یافت
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا