Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "علیرضا قاسمی فرزاد" روز سه شنبه در دیدار با فرمانده‌ انتظامی استان و معاونان ستادی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره مولد امنیت پایدار در جامعه است اظهار داشت: این امنیت به مدد تلاش های بی وقفه و ایثارگری های شبانه روزی کارکنان انتظامی به دست آمده.

وی ادامه داد: همگان قدردان زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی هستند و از آنها به نیکی یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاسمی فرزاد اساسی‌ترین کار نیروی انتظامی را حفظ امنیت جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: عملکرد نیروی انتظامی استان همدان در تامین امنیت و آرامش جامعه قابل قدردانی است.

استاندار همدان خواستار حمایت از مطالبات نیروی انتظامی برای ارتقا کیفیت خدمت‌رسانی به مردم شد و ادامه داد: هوشمندسازی تجهیزات، تربیت نیروهای متعهد و متخصص در راستای توسعه امنیت، به موفقیت نیروی انتظامی منتهی می شود.

قاسمی فرزاد با توصیه به اینکه هوشمندسازی تخصصی یکی از اولویت ها و برنامه های مهم پلیس باشد، خواستار همکاری و تعامل نزدیک‌تر و بیشتر با نیروی انتظامی استان شد.

سردار امیری فرمانده‌ انتظامی استان و معاونان ستادی با حضور در دفتر استاندار همدان انتصاب ایشان را تبریک گفتند و برای همکاری اعلام آمادگی کردند.

برچسب‌ها شهر همدان استانداری همدان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران علیرضا قاسمی فرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان استانداری همدان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهر همدان استانداری همدان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران علیرضا قاسمی فرزاد نیروی انتظامی انتظامی استان قاسمی فرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند

استاندار همدان با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان این مرز و بوم جوانان ما هستند، گفت: هدف دشمنان این مرز و بوم، جوانان ماست که با طرحی قوی قصد دارند آنها را از حرکت به سوی قله‌ها بازدارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در مراسم اختتامیه جشنواره جوان برتر ایران زمین با بیان اینکه در دوره دولت مردمی توجه خاص و ویژه‌ای به حوزه جوانان شده است، اظهار داشت: در این عرصه باید به زیرساخت‌ها توجه شود که برای این کار یک برنامه همه‌جانبه، توسعه‌محور و عدالت‌محور نیاز است.

وی افزود: این برنامه‌های همه جانبه هم باید با توجه به زیر ساخت‌ها و استفاده بهینه از آنها باشد که شاهد اقدامات خوبی در حوزه جوانان بوده‌ایم. مهم ترین مبحث توجه به حوزه جوانان است. این جوانان هستند که  آینده این مرز و بوم را می سازند و باید در راس اهداف و برنامه ریزی‌های ما قرار گیرند.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان این مرز و بوم جوانان ما هستند تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم مستقیم و غیر مستقیم هدف شان جوانان هستند و با طرحی قوی قصد دارند تا جوانان مارا از حرکت به سوی قله ها بازدارند که ما باید مانع این کار شویم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه تلاش دشمن بر این است که یک فرهنگ کاذب را به جوانان ما هدیه کند، افزود: این کار به هر شکل و راه های مختلف انجام می شود که باید به آن توجه داشته باشیم و روی این موضوع باید بسیار کار شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای شایسته‌ای که در عرصه جوانان در سطح استان انجام شد این جشنواره است افزود: این جشنواره در حوزه‌های مختلف برگزار شده که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت، چراکه این برنامه ها باعث تشویق جوانان ما به پیشرفت می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه دوره جوانی یکی از ارزشمندترین دوره‌های زندگی است افزود: جوان ما نباید وقت خود را به بطالت بگذراند چرا که جامعه‌ای پویا است که سلایق مختلف را در نظر بگیرد و از سلیقه‌های مختلف استفاده کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود