Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی پمپ بنزین ها با از مدار خارج شدن شبکه هوشمند، خودشان اقدام به توقف عرضه بنزین کرده اند که این جایگاهها تا دقایقی دیگر برای عرضه بنزین آزاد در مدار قرار می‌گیرند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درحالی که طبق گفته سخنگوی وزارت نفت با خروج از مدار سامانه هوشمند سوخت، سوخت رسانی با قیمت آزاد درجریان است، گزارش های مردمی حاکی از این است که‌ در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت، جایگاهداران عرضه سوخت را متوقف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فروزنده، سخنگوی وزارت نفت در این خصوص گفت: درجایگاههایی که عرضه سوخت با صورت کامل متوقف شده، تا دقایقی دیگر عرضه سوخت با نرخ آزاد آغاز می شود.

طبق بررسی های تسنیم، کارشناسان شرکت ملی پخش در تمامی استان‌ها موظف شده اند با رصد میدانی و مراجعه حضوری به جایگاهها،  در صورتی که خروج از مدار سیستم هوشمند سوخت موجب توقف فعالیت جایگاهی شده  بلافاصله امکان عرضه آزاد بنزین در آن جایگاه فراهم شود.

به گزارش تسنیم، هیچ نگرانی بابت عرضه سوخت در کشور وجود ندارد و فقط سامانه هوشمند دچار نقص نرم افزاری شده و تا رفع این نقص فنی، عرضه بنزین 3000 تومانی در سراسر کشور انجام می شود و سهمیه مردم همچنان در کارتهای سوخت محفوظ می ماند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عرضه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد گفت: تلاش می‌شود متناسب با سند تحول قوه قضائیه، ارائه خدمات به مردم تسهیل و هوشمند شود.
وی افزود: با هوشمندسازی خدمات، نظارت‌ها آسان، سریع و دقیق می‌شود.
دادستان کل کشور به همکاری قوه قضائیه و دولت برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای مشارکت مردم و جهش تولید دارد.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد افزود: در این سفر مسائل و نیازمندی‌های هرمزگان دریافت و به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌شود.

بیشتربخوانید:کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
دادستان کل کشور با نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز دیدار کرد.
وی همچنین از دادسرای بندرعباس و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد