Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@00:28:20 GMT

استارت شاگردان کیا برای مصاف با میزبان (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۸۸۵۲

پیش از ظهر امروز، تمرین ریکاوری تیم امید ایران زیر نظر کادر فنی در ورزشگاه حصار دوشنبه برگزار شد.

به "ورزش سه"، مهدی مهدوی کیا پس از صحبتی کوتاه با بازیکنان درباره بازی دیروز، بازیکنان را به دو دسته تقسیم کرد. بازیکنانی که دیروز مقابل نپال بازی کرده بودند به نرم دوی و تمرینات کششی پرداختند و بازیکنانی که فرصت بازی پیدا نکردند، پس از گرم کردن با توپ، مرور تمرینات تاکتیکی و بازی درون تیمی و شوتزنی در نیمه زمین را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم المپیک ایران پس از شروع مقتدرانه مقابل نپال که با برد 4 گله همراه شد، حالا باید خودش را رای مصاف برابر تاجیکستان آماده کند که حریف به مراتب خطرناک تری نسب به اولین رقیب ایران به شمار می رود و میزبانی این تیم هم کار را برای شاگردان مهدوی کیا و دومین پیروزی سخت تر می کند.

 

مهدوی کیا در ابتدای این تمرین ثانیه هایی با بازیکنانش صحبت کرد و در مورد برنامه یکساعته تمرین توضیح داد.


تاجیکستان نیز در دیدار اول موفق به شکست یک بر صفر لبنان شده و برنده این مسابقه می تواند با کسب سه امتیاز شرایط خود را برای صعود هموارتر کند.

 

مهدوی کیا در ابتدای این تمرین ثانیه هایی با بازیکنانش صحبت کرد و در مورد برنامه یکساعته تمرین توضیح داد.

تیم امید ایران مهدی مهدوی کیا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران مهدی مهدوی کیا سرمربی مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سعید اخباری پس از اینکه در جام حذفی رقابت نزدیکی مقابل مس کرمان انجام دادند و در ضربات پنالتی به برتری رسیدند، دیروز هم در جدال حساس لیگ یک برابر سایپا توانستند به پیروزی خارج از خانه دست پیدا کنند که عملکرد امیرحسین آسیابان‌پور درون دروازه این تیم جلب توجه زیادی کرد.

سرمربی چادرملو اردکان در دیدار جام حذفی مقابل مس کرمان که نیمی از نفرات اصلی خود را استراحت داده بود، تصمیم گرفت از گلر 19 ساله‌اش استفاده کند این دروازه‌بان هم پس از عملکرد موثر در طول 120 دقیقه، یک پنالتی هم مهار کرد تا نقش مهمی در صعودشان داشته باشد.

اما او دیروز هم مقاومت 90 دقیقه‌ای مقابل سایپا داشت و در حالی که چادرملو بازی سرنوشت‌سازی را در ورزشگاه انقلاب کرج انجام می‌داد، توانست سه امتیاز دیگر بگیرد و فقط یک گل در ثانیه‌های پایانی دریافت کند که تاثیری در برتری شاگردان اخباری نداشت.

چادرملو از ابتدای فصل دو گلر با تجربه در ترکیب خود می‌دید، اما آسیابان‌پور که دیروز مثل بازی رفت مقابل سایپا در ترکیب قرار گرفته بود، چهارمین بازی خود را در جمع شاگردان اخباری انجام داد و یک برد دیگر به دست آورد.

دیگر خبرها

  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک