Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزای آریا-جلسه آزمایشگاه های بخش خصوصی با حضور مسئولین و نمایندگان آزمایشگاه های دامپزشکی سطح استان در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، در ابتدای این جلسه دکتر امیر حسین بهداد مدیر کل دامپزشکی استان ضمن خیر مقدم به مسئولین و نمایندگان آزمایشگاه های بخش خصوصی بر لزوم همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر بخش خصوصی و دولتی در انجام آزمایش های محوله از سوی سازمان دامپزشکی کشور تأکید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین اعلام داشت: آزمایشگاه های اداره کل دامپزشکی استان امور مربوط به حاکمیتی را انجام میدهند و در مورد سایر امور و آزمایشات باید از توان بخش خصوصی استفاده شود و با توجه به حجم سرمایه گذاری آزمایشگاه ها باید پشتیبانی های لازم از این آزمایشگاه ها نیز انجام گیرد، در حقیقت آزمایشگاه های بخش خصوصی به عنوان بازوی اجرایی و همکار در پیشبرد اهداف دامپزشکی هستند.

در ادامه این جلسه دکتر مهدی حامی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان با تأکید بر ظرفیت بالای آزمایشگاه های استان در انجام نمونه های ارجاعی از داخل و خارج استان به ویژه نمونه های طیور و مواد غذایی اظهار داشت: آزمایشگاههای بخش خصوصی اعم از همکار و غیر همکار باید تعامل همه جانبه با اداره کل دامپزشکی استان داشته باشند و آن تعداد آزمایشگاه های فعال بخش خصوصی استان که پروانه هایشان نیاز به تمدید دارد باید در اسرع وقت اقدام به تمدید نمایند

دکتر جمال مظاهری مسئول آزمایشگاه های اداره کل دامپزشکی استان نیز ضمن تشریح فعالیت های آزمایشگاهی بخش دولتی و خصوصی بر انجام ممیزی بر اساس ISO/17025 تصریح نموده و بر رعایت دستورالعمل های استاندارد آزمایشگاهی و SOP های ارسالی از سازمان دامپزشکی کشور، رعایت اصول GLP در فعالیت های آزمایشگاهی  و ارائه گزارش کار ماهانه به صورت دقیق و منظم تاکید کرد.ش/ ایازی خبرنگار آریا



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزمایشگاه های دامپزشکی اداره کل دامپزشکی استان بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، حامد گنجعلی گفت: از ابتدای امسال تاکنون کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی زاهدان در بازدید‌های نظارتی مستمر و شبانه روزی از ۸۸۴ واحد صنفی تولید، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی در سطح این شهرستان ۲۰۲ واحد صنفی موارد غیربهداشتی مشاهده کردند.
وی افزود: حدود ۳۷ تن فرآورده‌های خام دامی برای نمونه‌برداری و ادامه روند قانونی ضبط و حدود هشت تن فرآورده خام دامی که به دلیل شرایط ظاهری نامناسب و یا براساس نتایج آزمایشگاهی غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شده به دستور مقام قضایی معدوم شد.
رئیس اداره دامپزشکی زاهدان گفت: همچنین تعداد ۲۹ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مرجع قضایی مهروموم و ۳۸ نفر متخلف بهداشتی نیز برای ادامه روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
گنجعلی بیان کرد: با توجه به وسعت و تنوع کار، سامانه گویای ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی زاهدان آماده دریافت شکایات، گزارشات، انتقادات و پیشنهادات همشهریان است .

دیگر خبرها

  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله