Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: جزیره آشوراده ۲۰ سال است که بلاتکلیف مانده و کاری در ان صورت نگرفت در حالی‌که آشوراده می‌تواند سکوی پیشرفت استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در مراسم معارفه استاندار جدید گلستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم سفر دولتمردان به استان‌ها سبب حل مشکلات و توسعه استان‌ها به حد مقدورات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از استاندار پیشین گلستان، گفت: دکتر حق شناس در 28 ماه حضور خود در استان گلستان خالصانه خدمت کرد و در کنار همه ویژگی‌هایی که داشتند ارتباطات صمیمانه و دوستانه با مردم در وی برجسته بود.

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگر سخنان خود به استاندار جدید گلستان هم توصیه کرد که همواره در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات استان تلاش کند.

وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین (ع) بر تشخیص امور و اولویت‌بندی آن‌ها تاکید کرد و گفت: بسیاری از مردم به امور و مسائل فرعی توجه می‌کنند اما بزرگان باید به ریشه‌های مسائل و امور بپردازند. 

توصیه‌های نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان به استاندار جدید؛ تیمی قوی، دلسوز و اهل کار انتخاب کنیدضرب و شتم یک معتاد در حال فرار در مرکز ترک اعتیادی در استان گلستان تائید شدمدارس استان گلستان با کمتر از 300 دانش‌آموز بازگشایی شد

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به مسائل اقتصادی دارند و به ویژه امسال که توجه ویژه‌ای به تولید و رفع موانع آن دارند. تولید ریشه حل مسائل اقتصادی است، اقتصاد باید از دخالت دولت‌ها خارج شود و فقط وظیفه نظارت و هدایت را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به مشکلات معیشتی و گرانی‌ها گفت: قیمت‌ها در حال نوسان است و شب که می‌خوابیم روز با قیمت‌های جدید مواجه می‌شویم. رئیس جمهور توجه ویژه‌ای به موضوع تولید دارند، عضویت در سازمان همکاری‌های شانگهای و نگاه به شرق در مقابل نگاه به غرب و روابط با همسایگان نشان می‌دهد دولت توجه ویژه‌ای به اقتصاد دارد.

وی افزود: در موضوعات اقتصادی اگر به مباحث فرعی توجه کنیم نمی‌توانیم موفق شویم. تولید مسئله بسیار مهمی است و دولت هم توجه خود را به صورت عملی نشان داده است.

وی به استاندار گلستان متذکر شد که باید تیم اقتصادی قوی که دلسوز بوده و درک اقتصادی داشته باشند را دورهم جمع کنند تا به مشکلات تولیدکنندگان رسیدگی شود. پروژه‌های نیمه تمام زیادی در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد که باید به اهلش سپرده شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به موضوع وحدت امت اسلامی اشاره کرد و افزود: وحدت یک تاکتیک نیست بلکه یک اصل قرآنی است و ما همواره باید به عنوان یک موضوع اساسی توجه کنیم.

وی بیان داشت: اگر دشمن به دنبال ایجاد جنگ مذهبی و تفرقه بین شیعه و سنی است به ویژه در ایران، می خواهند مردم را به جان یکدیگر بیندازند. دشمنان به دنبال ایجاد گسل هستند، وقتی دشمن به دنبال این موضوع هست باید قوی‌تر از گذشته به دنبال وحدت باشیم.

آیت الله نورمفیدی با قدردانی از رئیس جمهور گفت: دکتر رئیسی دولت خود را دولت وفاق نامیده و گفته رئیس جمهور همه مردم است. این نشان از درایت رئیس جمهور است و نقشه دشمن را به خوبی فهمیده است.

وی اظهار داشت: انتصاب یکی از برداران ارتشی اهل سنت به عنوان فرمانده نیروی دریایی از سوی مقام معظم رهبری یک پیام مهم و بزرگ دارد. بنابراین همه باید از نخبگان و صاحب نظران استفاده شود تا همه احساس کنند که نقش دارند.

وی در ادامه به برخی موضوعات استانی از جمله خشک شدن خلیج گرگان اشاره کرد و گفت: حدود 8 هزار هکتار از خلیج خشک شده و من درباره عواقب آن اعلام خطر می‌کنم. با اینکه علاج بخشی خلیج مصوبه دارد اما در اجرای آن تعلل می‌شود.

وی افزود: جزیره آشوراده 20 سال است که بلاتکلیف مانده و کاری در ان صورت نگرفت در حالی‌که آشوراده می‌تواند سکوی پیشرفت استان باشد.

انتهای پیام/582/.ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توجه ویژه ای استان گلستان رئیس جمهور آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو در خصوص ورزش زورخانه‌ای و باستانی گفت: این ورزش از اخلاقیات و منش پهلوانی خاص است که برای ما یک سرمایه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌ لائینی ظهر امروز _هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان با تاکید بر تقوای الهی و دعوت مردم بر محور تعهد بر تقوا اظهار کرد: حکومت امام زمان (عج) و عصر ایشان بر تقوا است.

وی افزود: معیار و ملاک و پایه‌های حکومت امام عصر (عج) بر اساس عدالت، ایمان و تقوا است بنابراین باید خودمان را آماده کنیم تا هم اهل عدالت و انصاف و هم اهل ایمان و تقوا باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به روز ملی خلیج فارس عنوان کرد: خلیج فارس متعلق به این خاک است و دشمنان با توطئه‌های خود به‌دنبال تغییر نام و تغییر ماهیت آن هستند که مطمئناً به جایی نمی‌رسند.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو در خصوص ورزش زورخانه‌ای و باستانی بیان کرد: این ورزش از اخلاقیات و منش پهلوانی خاص است که برای ما یک سرمایه است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه با توجه به سالروز ابلاغ فرمان ۸ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان مبارزه با فساد از جدی‌ترین مطالبات عموم و همه مردم همین مسئله است، گفت: باید با فساد در هر شکل و هر جایی مبارزه شود و بساط آن در نهادها دستگاه‌ها و ادارات برچیده شود.

آیت‌الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه مسئولان و مدیران باید مواظب باشند آلوده به فساد نشوند تا بتوانند با فساد مبارزه کنند، اظهار داشت: مسئولان مربوطه هر از چندگاه گزارش این بخش را ارائه دهند و امیدواریم در این دولت در این بخش کارنامه خوبی رقم بخورد.

وی ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر بیان کرد: برای جهش تولید و تحقق شعار سال، باید کار و کارگران از بخش مردم بیشتر دیده شوند و مورد توجه قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: نیاز است تا هم تعاونی‌ها و هم آحاد مردم، بنگاه‌های کوچک اقتصادی، صنایع خانگی و صنایع دستی و کشاورزی مورد توجه قرار گیرند و از همه کارگرانی که در بخش معیشت، اقتصاد، رفاه و خدمت به خلق فعالیت می‌کنند، قدردانی کرد.

وی ضمن گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری معلم راستین معارف دین و تعالی دین از آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها خواست تا در حوزه تربیت فرزندان ملت افراد شایسته‌ای را جذب کنند.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به ادامه راهپیمایی جمعه خشم در جهت حمایت از مظلومان غزه در مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای موفق عملیات «وعده صادق» که باعث بهت دنیا از نظر بعد علمی و فناوری شده این اتفاق با اراده و عزم بسیارش برای اسرائیل شکننده و ناگوار بود و دنیا و مظلومان فهمیدند که ابهت اسرائیل غاصب پوشالی است.

وی یادآور شد: ملت جمهوری اسلامی ایران و ملت‌های منطقه مصمم‌تر هستند تا اسرائیل غاصب را از روی زمین برداشته و قدس شریف را آزاد کنند.

کد خبر 748100

دیگر خبرها

  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان