Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فتحی مکوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بخش عمده‌ای مزارع نیشکر این کشت و صنعت به علت خشکسالی و مسائل ناشی از مدیریت گذشته آسیب جدی دیده است.

وی افزود: همزمان با عملیات تعمیر و بازسازی کارخانه تولید شکر، عملیات کشت نیشکر نیز به منظور احیای زمین‌های کشاورزی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به میزان برداشت نیشکر در سال زراعی جاری اشاره کرد و گفت: هفت هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی هفت‌تپه زیر کشت نیشکر است که از این میزان بین چهار تا پنج هزار هکتار قابل برداشت است.

وی با پیش بینی تولید ۳۰  هزار تن شکر در سال زراعی جاری افزود: تا اتمام اورهال کارخانه، نیشکر برداشتی این کشت و صنعت برای عملیات استحصال به کشت و صنعت امام(ره) و دهخدا ارسال می‌شود.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با حدود پنج هزار نیرو در ۱۵ کیلومتری شوش واقع شده است؛ این شرکت به تازگی زیرمجموعه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی رفته است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی شرکت نیشکر هفت تپه شوش خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شرکت نیشکر هفت تپه شوش وزارت جهاد کشاورزی شرکت نیشکر هفت تپه شوش خوزستان کشت و صنعت هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش‌های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت‌های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه