Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک گفت: با دستوری که رییس جمهور به وزیر ورزش برای استخدام مدال آوران پارالمپیک داد، دیگر نگران این موضوع نیستیم. محمود خسروی وفا در حاشیه مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری مجمع خوب و بدون حاشیه ای بودیم، گزارش های مالی ارائه شده شفاف و به تایید بازرس و خزانه دار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از موضوعات مطرح شده در مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک سیاست گذاری برای حضور کیفی در بازیهای پاراآسیایی چین بود که کلیات این مساله نیز به تصویب رسید.

خسروی وفا همچنین در خصوص بازگشت دوباره هادی رضایی به تیم ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: در موضوع کادر فنی کمیته ملی پارالمپیک هیچ گونه دخل و تصرفی ندارد و در خصوص کادر فنی، فدراسیونها تصمیم گیرنده هستند، ما تنها خط مشی را تعریف می کنیم.

وی درباره حمایت کمیته ملی پارالمپیک از زهرا نعمتی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی پارالمپیک، افزود: امروز بانوان ما خودشان را در عرصه های بین المللی ثابت می‌کنند و نیاز نیست که شرایط ویژه ای برای آنها در نظر بگیریم. ۳ ورزشکار طلایی در پارالمپیک توکیو داشتیم که زهرا نعمتی به‌عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد. از هم اکنون باید تلاش کنیم تا وی بتواند ریاست یا دبیری این کمیسیون را برعهده بگیرد و به IPC راه پیدا کند تا دست‌ ما در مسائل حقوقی و سیاسی بسته نباشد.

خسروی وفا در پایان همچنین در خصوص بحث استخدام مدال آوران در ارگانهای دولتی نیز گفت: با دستوری که مقام محترم ریاست جمهوری به وزیر ورزش و جوانان برای استخدام مدال آوران در ارگانهای دولتی داد، دیگر نگرانی در این زمینه نداریم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارالمپيك محمود خسروی وفا کمیته ملی پارالمپیک استخدام مدال آوران خسروی وفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی

مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور روز سه‌شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ اهدا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم