Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:45:27 GMT

مدیران باید درمسیر تحول اقتصادی نقش واحدی ایفا کنند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۹۰۰۵

مدیران باید درمسیر تحول اقتصادی نقش واحدی ایفا کنند

به گزارش خبرنگار مهر، احسان عسکری ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه معاونین اقتصادی استانداری استان افزود: دستیابی به اهداف نظام اسلامی با تحول در اندیشه‌ها امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه اقتصاد نتوانسته است در شاخص‌های انقلاب اسلامی گام بردارد، گفت: اقتصاد اکنون نیازمند رویکرد جدید است و در بیانیه گام دوم انقلاب به اهداف تمدن اسلامی توجه شده و در سومین و چهارمین مرحله در آغاز راه قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اسبق اقتصادی استانداری نیز در این مراسم با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال ۹۷، ۱۳.۳ درصد و در سال ۹۸ هفده درصد بوده است، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جز استان‌های بود که در راستای کاهش نرخ بیکاری گام برداشته است.

حشمت الله صمیمی دوست افزود: در این راستا از ظرفیت‌های روستایی استفاده شد سه هزار تسهیلات اشتغال زایی روستایی برای استان دریافت شد.

وی بیان داشت: در سال ۹۷ افزایش درآمدهای مالیاتی به ۲۷۱ میلیارد را داشتیم و در پایان سال ۹۹ نیز بالای ۴۸۹ میلیارد تومان رشد مالیاتی در استان مشاهده شد.

صمیمی دوست افزود: در راستای توسعه اقتصادی استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع ۸۰۰ مصوبه داشتیم و واحدهای بسیاری به چرخه تولید بازگشتند که یکی از این واحدها کارخانه فولاد بویراحمد بود.

کد خبر 5336450

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج اقتصاد ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی گرگان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی ظهر چهارشنبه در حاشیه اولین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک‌های عامل و برخی مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوطه افزود: مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی به صورت ویژه در حوزه صمت و غیره مورد بررسی دقیق و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: در همین خصوص تعداد ۹ مصوبه در حوزه صمت و غیره جهت مانع زدایی مشکلات آنان تعیین و سپس جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارسال خواهد شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر عنوان کرد: موضوعات دستورکارهای مطرح شده در این جلسه شامل طرح تولید آهک، پرورش میگو، محصولات سلولزی، پرورش ماهی در قفس بود که هریک با توجه به مسائل و موضوعات مربوطه به منظور فعال سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، دریافت سند رسمی و رفع اختلاف مالکیتی، ترهین وثایق، مشکل بدهی به شرکت گاز مصوبات لازم تعیین و سپس مقرر شد از طریق دستگاه‌هایی اجرایی نظیر بانک‌های عامل، شرکت گاز، منابع طبیعی، امور اراضی، راه و شهر سازی همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

وی اعلام کرد: در راستای تسریع در رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان، برنامه ریزی جهت افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به صورت هفتگی و مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه تسهیل است.

مدیر کل صمت استان تاکید داشت: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین بانک‌های عامل استان انتظار می‌رود با تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت به تسریع در اجرای مصوبات کارگروه اقدام کنند.

کد خبر 6087851

دیگر خبرها

  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی