Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-27@06:04:05 GMT

توقف فعالیت بعضی از جایگاه‌های کشور موقتی است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۹۰۶۴

توقف فعالیت بعضی از جایگاه‌های کشور موقتی است

در پی توقف فعالیت بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت موقتی است و فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌های عرضه سوخت وجود دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در پی توقف فعالیت بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور در روز سه‌شنبه (چهارم آبان‌ماه)، اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن اطلاعیه به این شرح است:

«به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند به‌دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت به‌طور موقت سوخت‌گیری در بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت با اختلال روبه‌رو شده و عرضه سوخت خارج از سیستم سامانه سوخت با قیمت دوم در حال انجام است بنابراین تا رفع مشکل فنی از هموطنان عزیز تقاضا داریم صبوری کنند.

هیچ‌گونه مشکلی در تأمین بنزین و نفت‌گاز جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد و فرآورده به مقدار کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌های عرضه سوخت وجود دارد و هیچ‌گونه نگرانی در این باره متصور نیست، در ضمن شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویاً تکذیب می‌شود.»

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اطلاعیه جایگاه سوخت جایگاه های عرضه سوخت بعضی از جایگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است