Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:40:47 GMT

صنایع تبدیلی در گلستان فعال شود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۹۲۶۸

صنایع تبدیلی در گلستان فعال شود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا منتظری بعد از ظهر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار گلستان اظهار کرد: تصویر زیبا از کارنامه دکتر حق شناس در ذهن ما نقش بسته است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: امروز دکتر زنگانه مهیا شده تا در مسئولیت خطیر نقش آفرینی کند.

وی خطاب به استاندار جدید اضافه کرد: کار را محکم آغاز کنید و از مدیران بخواهید آستین همت را بالا زده و غبار محرومیت را از چهره استان بزدایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظری بیان کرد: هیچ کاری را با سهل انگاری انجام ندهید زیرا کوچک ترین کارهای شما در آینده استان موثر است.

وی به وزیر کشور شهدار داد که کشور دچار روزمرگی است و استانداران رئیس جمهور استان کوچک هستند لذا باید آنها چشم انداز پنج ساله را در جمع رسانه رونمایی کند که این سبب شفافیت، مطالبه گری و مطالبات جدید می شود

وی متذکر شد: استاندار جدید باید هفت گام تحول استان را به جدیت بیشتر پیش بگیرد که نخستین آن آب است و اگر توجه نشود در آینده استان خطرآفرین خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی گلستان، بیان کرد: اگر به دنبال اقتصاد مولد هستیم باید صنایع تبدیلی در استان ایجاد شود.

وی ادامه داد: پتروشیمی حدود ۱۵ سال همچون استخوانی در گلو است که باید مشکلات آن را برطرف کرد.

وی به حل مشکل راه آهن گرگان-مشهد، ارتقا سرانه های بهداشتی و نجات خلیج گرگان اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت جوانان بومی و کارآمد در اداره استان اضافه کرد.

وی تاکید کرد: لازم است از همه ظرفیت هایی که این آب و خاک را دوست دارند، بهره بگیریم.

کد خبر 5336480

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان غلامرضا منتظری مجمع نمایندگان استان گلستان هفته دولت ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی گرگان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلی زهره‌ای، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: با توجه به تاکید رئیس‌جمهور در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از ظرفیت مردم در این راه، باید مباحث با تدبیر و گره‌گشایی شود.

نظری با اشاره به اشرافیت تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی، افزود: هیچ مشکلی برای رفع موانع و تنگناها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد، کافیست راهکارها احصا و عملیاتی شود.

وی با استناد به آمار و ارقام وضعیت راه‌های استان را بسیار مهم ارزیابی و با اشاره به سه مبدا ترانزیتی کشور و همچنین حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های استان را چهار برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: برنامه و آمادگی کامل در استان جهت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌ها وجود دارد و این امر مهم نیازمند حمایت و همراهی متولیان کشور است.

کد خبر 748741

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم