Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشنده جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت مجرد، متعهد، منظم، با فن بیان بالا به صورت دو شیفت حداکثر سن مورد پذیرش 35 سال ترجیحا سابقه فروش پوشاک داشته باشند. آشنایی با اینستاگرام ساعات کاری: صبح ها از ساعت 10 الی 13:30، عصرها از ساعت 17:00 الی 21:30 مبلغ حقوق ماهیانه سه میلیون و پانصد هزار تومان جمعه ها فروشگاه تعطیل می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم فقط در ساعات مشخص شده 10:30 الی 13:30/ 17:30 الی 21:30 با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل: 09361919017 آدرس: خیابان ولیعصر، قصردشت پربیننده ترین استخدام انباردار با بیمه و بیمه تکمیلی در شرکت تهران بوران در ارومیه استخدام کارمند تعمیرات در شرکت آسان تجارت ایلما جنوب در فارس استخدام کارشناس فروش بیمه با بیمه تکمیلی در بیمه سامان نمایندگی 1166/ قزوین استخدام کارشناس استخراج (طراحی و نظارت) با پاداش در یزد استخدام مهندس نساجی در یک شرکت در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد

سرهنگ فدائیان؛ رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اظهار کرد که ار فروشنده ای دوره گرد در مقابل مغازه عرضه گوشت خود یک عدد سنگ چاقو تیز کنی خریداری کرده است .

وی افزود: طبق اظهارات شاکی ، فروشنده دوره گرد به بهانه اینکه دستگاه کارت خوان در خودرو در حال شارژ است کارت بانکی و رمز آن را شاکی اخذ کرده و پس از برداشت ۳ میلیون ریال ، در فرصتی مناسب از کارت بانکی کپی گرفته و بعد از گذشت چند ساعت ، مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال از کارت قصاب برداشت کرده است .

سرهنگ فدائیان افزود : با هوشمندی و اقدام به موقع مهندسان سایبری پلیس فتا ، با دستور قضایی حساب بانکی مذکور مسدود و وجه به حساب شاکی عودت داده شد.

سرهنگ فدائیان تاکید کرد: کاربران هنگام پرداخت و خرید، خودشان نسبت به کشیدن کارت عابر بانک در دستگاه کارت خوان اقدام و از افشای رمز آن در جمع دیگران خودداری کنند و همچنین برای خرید از فروشگاه‌های معتبر استفاده کرده و از تحویل کارت بانکی به فروشندگان سیار و کیوسک‌های میان راهی بپرهیزند.

رئیس پلیس فتا استان سمنان در انتها از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند .

طبق ماده ۱۳ قانون جرایم رایانه‌ای ، هر گاه فردی به طور غیر مجاز از سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی با ارتکاب اعمالی از قبیل وارد کردن، تغییر، محو، ایجاد یا متوقف کردن داده‌ها یا مختل کردن سامانه، وجه یا مـال یا منفعت یا خدمات یا امتیازات مالی برای خود یا دیگری تحصیل کند، مجرم محسوب شده و مجازات متناسب برای آن درنظر گرفته شده است؛ لذا لازم است کاربران اینترنتی در خصوص کسب آگاهی از قوانین موجود در حوزه فضای مجازی توجه لازم را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بچگانه صحبت کردن شیرین «نون خ»
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت