Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرمزگان دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته گری، را با حضور دانشگاهیان، متخصصین و صاحبان صنایع در اسفند ماه سال جاری و در شهر بندر عباس برگزار می کند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در گفت و گو با روابط عمومی این شرکت با اعلام این خبر هدف از برگزاری این کنفرانس را ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه و همچنین به اشتراک گذاری تجربیات صنعتی در حوزه فولاد سازی و ریخته گری مداوم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نام گذاری سال جاری اظهار داشت : معتقد هستیم در سال جاری که سال تولید و پشتیبانی و مانع زدایی است به اشتراک گذاری تجربیات صنعتی و استفاده از ایده های نخبگان و دانشگاهیان در تولید، خود منجر به مانع زدایی و پشتیبانی از تولید خواهد شد .
مدیرعامل فولاد هرمزگان اشتراک گذاری تجربیات مفید و تخصصی شرکت های تولیدی پیشرو در شرایط حساس کنونی کشور را یک نیاز برشمرد و اظهار داشت: فولاد هرمزگان در این خصوص دریغ نکرده است و همانطور که کنفرانس اول تجربیات و چالش های صنعتی را برای شرکت کنندگان ارائه نمود در برنامه داریم که تجریبات صنعتی خود را به مراکز پژوهشی و دانشگاهی ارائه و از یافته های دانشگاهی و پژوهشی و طرح های نو در صنعت و متخصصین حوزه فولاد سازی و ریخته گری مداوم استفاده نماییم.
معروفخانی با تاکید بر اینکه کاهش بهای تمام شده و افزایش کیفیت محصولات ، دو اصل مهم برای حضور موثر در بازارهای صادراتی است اظهار داشت: فولاد سازی و ریخته گری مداوم دارای نقش کلیدی در زنجیره تولید فولاد و یکی از قسمت های مهم و هزینه بر در در این صنعت است و با توجه به اینکه اشتراکات زیادی بین شرکت های فولادی در این حوزه وجود دارد فعالیت و تمرکز بر آن میتواند بر ارتقای کیفیت و کاهش بهای تمام شده محصولات نهایی موثر باشد.
وی در ادامه از تشکیل تیم های تخصصی با مشارکت و حمایت شرکت فولاد مبارکه و مجموعه های دانشگاهی هرمزگان و دانشگاههای صنعتی مطرح کشور و شرکت های صنعتی و اعلام آمادگی حضور کارشناسانی از مراکز صنعتی و تحقیقاتی مطرح اروپایی خبر داد و ابراز امیدواری کرد این کنفرانس به اهداف خود دست یابد.
مدیرعامل فولاد هرمزگان در پایان از متخصصین صنعتی و پژوهشگران دانشگاهی و نخبگان کشور دعوت کرد تا طرح ها و تجریبات خود را جهت ارائه و به اشتراک گذاری به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ریخته گری مداوم فولاد هرمزگان اشتراک گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید

 به گزارش تابناک،ایسنا نوشت: انتظار می‌رود آیپد پرو (iPad Pro) با نسل جدید تراشه‌های اپل یعنی M4 و مجهز به هوش مصنوعی وارد بازار شود.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، آیپد پرو مورد انتظار که دارای نمایشگر OLED خواهد بود، ممکن است نه با تراشه جدید M3 که همه انتظارش را دارند، بلکه با نسل جدید تراشه‌های اپل یعنی M4 وارد بازار شود.

گورمن می‌گوید که شنیده است به احتمال قوی این اتفاق می‌افتد و آیپد پرو نخستین گام عملی ورود رسمی اپل به دنیای هوش مصنوعی خواهد بود.

گورمن نوشت: من معتقدم اپل این تبلت را به عنوان اولین دستگاه واقعاً مجهز به هوش مصنوعی خود عرضه خواهد کرد و از آن پس هر محصول جدید را به عنوان یک دستگاه هوش مصنوعی معرفی خواهد کرد.

انجام این کار برای رویداد 7 مه(۱۸ اردیبهشت)، زمینه را برای شرکت اپل فراهم می‌کند تا در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود(WWDC) در ماه ژوئن، هوش مصنوعی را فراگیر کند.

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل(WWDC) کنفرانسی است که به شکل سالیانه در کالیفرنیا و توسط شرکت اپل برگزار می‌شود. این کنفرانس در ابتدا توسط اپل به منظور نمایش نرم‌افزارها و فناوری‌ها به توسعه‌دهندگان برگزار می‌شد. تعداد شرکت‌کنندگان در hdk کنفرانس بین ۲۰۰۰ تا ۴۲۰۰ نفر متغیر است. اگرچه استیو جابز فقید در سال ۲۰۰۷ اعلام کرد که تعداد شرکت‌کنندگان در این کنفرانس ۵۰۰۰ نفر بوده‌ است.

همه اینها بر اساس گزارش قبلی گورمن مبنی بر این است که اپل در حال مذاکره با شرکت‌های اوپن‌ای‌آی(OpenAI) و گوگل است تا به طور بالقوه از فناوری هوش مصنوعی آنها برای ویژگی‌های جدید سیستم عامل جدید خود به نام iOS 18 استفاده کند.

همچنین انتظار می‌رود که رویداد «Let Loose» به‌روزرسانی‌هایی را برای لوازم جانبی آیپد ایر(iPad Air) و آیپد(iPad) مانند صفحه کلید جادویی(Magic Keyboard) و قلم اپل(Apple Pencil) ارائه کند.

به گفته گورمن، قلم آینده اپل احتمالا بازخورد لمسی را ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود