Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر حسین سلامی روز سه‌شنبه در حاشیه دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح با بیان این که ما شاهد رشد و شکوفایی قدرت دفاعی در همه عرصه‌ها هستیم، گفت: نیروی زمینی ما با گسترش در مرزها و برقراری امنیت و ساخت قدرت در عقبه واقعا نمایش پرشکوهی از یک نیروی دفاعی در زمین را به تصویر می‌کشانَد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: نیروی هوافضای ما که در عرصه فضا، موشک‌ها، پدافند هوایی، پهپادها و جنگال به شکل متوازن و در عین حال شتابداری در حال پیشرفت است که گاهی اوقات مردم ما آزمون‌های عملیاتی این سامانه‌ها را چه در رزمایش‌ها و چه در آزمایش‌ها در میدان مشاهده می‌کنند.

وی ادامه داد: البته همه آنچه که به عنوان یک قدرت اساسی ساخته می‌شود به دلیل ملاحظات حفاظت اطلاعات ما و همچنین چشمان کنجکاو و جاسوس گرایانه دشمنان، قابل بیان نیست.

سلامی درباره فعالیت‌های نیروی دریایی گفت: در بعد دریایی ما برای نبرد با قدرت‌های بزرگ در حال گسترش بسیار وسیع در قلمرو قدرت دریایی هستیم، با توجه به این که عموما آنها در دریا متمرکز هستند.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: در بسیج مردم شاهد فعالیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در صحنه‌های مختلف هستند و آنها میدان حمایت و خدمت به مردم را میدان جهاد قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه‌های جنگال و سایبری پیشرفت‌های ما، پیشرفت‌های مطلوب و قابل توجهی است و در صحنه جنگ اطلاعاتی به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ حرکت قطار انجمن مهندسی دریایی بر ریل پیشرفت

تین نیوز

به منظور ایجاد بسترهای لازم برای توسعه دریامحور و پیشرفت دریایی کشور، تفاهم نامه همکاری مشترک میان انجمن مهندسی دریایی ایران و اندیشکده پیشرفت دریایی منعقد شد .

به گزارش تین نیوز، در نشست مشترک انجمن مهندسی دریایی ایران و اندیشکده پیشرفت دریایی که روز سه شنبه 18 اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی اندیشکده پیشرفت دریایی برگزار گردید، حسن رضا صفری رئیس انجمن مهندسی دریایی ایران و حسین خوشدل مدیر پروژه اندیشکده پیشرفت دریایی به منظور ایجاد بسترهای لازم برای توسعه دریامحور و پیشرفت دریایی کشور در راستای عمل و پیگیری موثر منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی توسعه دریامحور با استفاده حداکثری از ظرفیت های جامعه علمی کشور و توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

خوشدل در این جلسه ضمن تاکید بر ریل گذاری صحیح انجمن مهندسی دریایی در مسیر پیشرفت، همکاری با انجمن را نقطه شروع اقدامات اجرایی اندیشکده در مسیر تحقق سیاست های کلی توسعه دریامحور دانست.

وی گفت: اندیشکده پیشرفت دریایی در سال جاری توسعه فعالیت ها در راستای استفاده از ظرفیت های سازمان های همکاری بین المللی نظیر شانگهای و بریکس، همکاری با دستگاه های متولی در زمینه توسعه دریامحور و تحقق مشارکت مردمی در تولید دریامحور را هدف قرار داده است.

گفتنی است، احصاء نظام مسائل راهبردی کشور در حوزه پیشرفت دریایی و ارائه پیشنهادهای سیاستی به دستگاه ها و وزارت خانه های مرتبط، اجرای پروژه های سیاست پژوهی و نظارتی اجرایی، استفاده از امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی طرفین برای انجام فعالیت ها، ارائه سمینارها، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت، برگزاری نمایشگاه ها، رویدادهای فناوری و نوآوری و تقاضامحور در حوزه های مرتبط با موضوع تفاهم نامه، تشکیل اتاق فکر و کمیته های تولید محتوا مبتنی بر محورهای موضوعی مورد توافق و ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان و استادان ممتاز از مفاد این تفاهم نامه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ حرکت قطار انجمن مهندسی دریایی بر ریل پیشرفت
  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها محکوم است | به هیچ تهدیدی توجه نداریم
  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • جزئیات تماس آمریکایی‌ها با ناو ایرانی!
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند