Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان سمنان از آزادی ۲۵ نفر از زندانیان جرایم مالی در ماه ربیع‌الاول به همت خیرین ستاد دیه استان سمنان خبر داد. خبرگزاری میزان – محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان از آزادی ۲۵ نفر از زندانیان جرایم مالی در ماه ربیع‌الاول به همت خیرین ستاد دیه استان سمنان خبر داد و گفت: به همت ستاد دیه استان سمنان از ابتدای ماه مبارک ربیع الاول پویش «ربیع الرحمۀ» با تمسک به نام خاتم‌الانبیاء (ص) در بستر فضای مجازی ویژه آزادی زندانیان استان سمنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: خیرین ارجمند همچون سنوات گذشته با مساعدت‌های مالی خویش زمینه آزادی زندانیان استان سمنان را فراهم آوردند و با مشارکت در این پویش از ابتدای ماه ربیع‌الاول تا میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با استقبال ستودنی زمینه آزادی ۲۵ زندانی را مهیا کرده‌اند.   بیشتر بخوانید: آزادی ۱۲ تن از زندانیان مالی و جرائم غیر عمد در استان فارس به مناسبت هفته وحدت وی در ادامه عنوان کرد: خیرین با پرداخت ۳ میلیارد ریال زمینه بازگشت ۲۵ نفر از اعضاء و سرپرستان خانوار‌های زندانیان را فراهم کردند.

عبدالهی در خاتمه با اشاره به این موضوع که کمک‌های خیرین در پویش‌های «کشتی نجات» ویژه ماه محرم و «ربیع الرحمۀ» در ماه ربیع الاول منجر به آزادی ۳۹ زندانی شده‌است، گفت: با این دست از حمایت‌های خیرین، شادمانی به خانواده‌های زندانیان بازمی گردد و امید است خیرین گرامی مساعدت‌های مالی خویش را همچنان برای آزادی زندانیان تحت پوشش این ستاد جاری و ساری کنند.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری سمنان آزادی زندانیان ستاد دیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری سمنان آزادی زندانیان ستاد دیه آزادی زندانیان ماه ربیع الاول استان سمنان ۲۵ نفر ستاد دیه آزادی ۲۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده

آقای حیدری مدیرکل اموز زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری گفت: خانواده مولوی به عنوان خیراتی ماندگار برای فرزند خود، در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت کردند و همراه با سایر خیرین زمینه ساز آزادی یک زندانی شدند.

بیشتر بخوانید

برگزاری جشن گلریزان در بروجن

وی افزود:خانواده مولوی پس از بررسی پرونده‌های در دست اجرای ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری با پرداخت مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال بدهی یک مادر زندانی، موجبات دیدار مجدد مادر و فرزندان خردسال را فراهم آوردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد