Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه آلمانی از مصدومیت بلندمدت ستاره دورتموند خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند چندی پیش مصدوم شد ولی بعد از این مصدومیت اعلام شد جدی نیست و بزودی به میادین برخواهد گشت.

اما نشریه «بیلد» آلمان امروز در خبری هواداران زنبورها را شوکه کرد. این رسانه معتبر آلمانی مدعی شد مصدومیت هالند جدی است و حداقل ۶ هفته برای بازگشت به میادین نیاز به استراحت و ریکاوری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این خبر به نظر می رسد ستاره نروژی دورتموند در ابتدای سال ۲۰۲۲ به میادین برمی گردد و دوباره برای تیم آلمانی خواهد درخشید.

هالند یکی از بهترین فوتبالیست های کنونی جهان است که در آینده جا پای مسی و رونالدو خواهد گذاشت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارلینگ هالند دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم

درگیری شدید لفظی ستاره مصری و سرمربی آلمانی لیورپول، حاشیه پررنگ تساوی لیورپول و وستهم در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال لیورپول عصر امروز در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس برابر وستهم با نتیجه ۲-۲ متوقف شد تا با ۷۵ امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند و با توجه به فاصله امتیازی با صدر و بازی‌های باقیمانده از قهرمانی دورتر شود.

یکی از اتفاقات پرحاشیه این مسابقه، در دقیقه ۷۹ رخ داد. در حالی که بازی با تساوی در جریان بود، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول برای افزایش قدرت هجومی تیمش، محمد صلاح را که روی نیمکت نشانده بود، به جای لوئیز دیاز به بازی فرستاد.

وقتی کلوپ قبل ورود صلاح تصمیم داشت به وی نکاتی را گوشزد کند، ستاره مصری لیورپول آنطور که دوربین‌های تلویزیونی هم ثبت کردند، واکنش بسیار تندی به سرمربی آلمانی نشان داد و با عصبانیت سر او فریاد زد و گفت: « خفه‌شو»! در این لحظه بود که داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای لیورپول با مداخله نگذاشت این درگیری شدت پیدا کند.

صلاح پس از پایان بازی درباره جروبحث با کلوپ گفت: اگر امروز صحبت کنم، آتش به پا خواهد شد!

سرمربی آلمانی هم دراین‌باره موضع سیاستمدارانه‌ای گرفت و اظهار کرد: من آنچه گفته شد را مطرح نمی‌کنم. در رختکن صحبت کرده‌ایم و موضوع برای من حل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی