Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید رییس‌زاده روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرضا در فرمانداری افزود: نظارت بر واحدهای صنعتی دارو و مکمل‌های دامی منطقه بر عهده شبکه دامپزشکی است.

وی با اشاره به وجود ۱۸۲ هزار و ۲۰۰ رأس دام سبک، سنگین، تاکسیمان و اسب در این شهرستان اظهار داشت: ۴۹۴ هزار و ۹۶۰ رأس دام سبک و سنگین در چند مرحله در سال جاری واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرضا دومین قطب پرورش طیور در استان اصفهان است و یک واحد تولید مرغ مادر با ظرفیت ۳۰ هزار قطعه، هفت واحد مرغ تخم‌گذار با ظرفیت ۵۱۰ ‌هزار قطعه و ۲ واحد پرورش پولت نیز با ۲۰۰ هزار قطعه ظرفیت در این منطقه فعالیت دارند.

این مسوول خاطرنشان کرد: روزانه ۸۰۰ تن شیر خام از چهار ایستگاه، جمع‌آوری می‌شود و علاوه بر این ۳ واحد سردخانه فرآورده‌های پروتئینی با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰  تن در این شهرستان فعال است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرضا در ادامه این جلسه گفت: امسال ۹۰۰ تن ذرت علوفه‌ای از مزارع روستای اسفرجان این شهرستان برداشت شد.

امیر صفر پور تصریح کرد: سطح زیر کشت این محصول با توجه به اینکه در سال زراعی گذشته با کاهش بارندگی و منابع آبی روبرو شدیم، ۵٠ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت و ٢۴هکتار ذرت علوفه‌ای درمجموع کاشت شد.

وی اظهار داشت: این شهرستان توانست رتبه نخست در تعداد آمار بیمه محصولات کشاورزی در استان اصفهان را کسب کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا به بیمه کردن ۲ هزار و ۳۸۶ هکتار جو و گندم و ۱۵ هکتار کلزا اشاره کرد و افزود: یک‌هزارم مترمربع کدو آجیلی اُرگانیک نیز امسال در منطقه "وشاره" کشت شده است.

شهرضا با افزون بر ۱۶۰ هزار جمعیت در ۷۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرارگرفته است.

برچسب‌ها شهرضا دام و طيور مرغداری سازمان دامپزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرضا دام و طيور مرغداری شهرضا دام و طيور مرغداری سازمان دامپزشکی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ظرفیت دستگاه قضا در حمایت از تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی، چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... قابل شناسایی است و برنامه‌ریزی برای رفع آن امکان پذیر است.
حجت الاسلام اسداله جعفری از رسیدگی مساله محور به مشکلات تولید و اقتصاد در این ستاد خبر داد و افزود: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی بود، اما مصوبه جدید اعضای ستاد به این نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به شکل ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چند واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود