Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «شهرام رضایی» با اشاره به مشکلات پیش‌آمده در جایگاه‌های پمپ بنزین، افزود: در این زمینه راهکار موازی داریم، برخی از جایگاه ها به ترتیب به صورت خارج از سامانه و خارج از سهمیه بندی در حال راه اندازی هستند تا بتوان سوخت رسانی با قیمت آزاد و به نرخ سه هزار تومان انجام شود، همچنین  بعد از رفع مشکل، دوباره سهمیه بندی فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به چه دلیل سوخت‌رسانی به صورت آزاد در برخی از جایگاه‌ها انجام نشده است، گفت: کارشناسان باید به طور حتم به جایگاه ها مراجعه کنند و سیستم سامانه هوشمند سوخت از مدار خارج شود تا از این طریق اجازه داده شود سوخت‌گیری خارج از سامانه با قیمت بالاتر انجام شود.

به گفته رئیس مرکز داده سامانه هوشمند سوخت، به تدریج کارشناسان به سطح جایگاه مراجعه می کنند و مشکل را برطرف خواهند کرد.

وی افزود: از مردم تقاضا داریم تا اگر جایگاهی بسته است و امکان سوخت رسانی نیست تجمع نکنند و به دیگر جایگاه‌ها که راه اندازی شده اند، مراجعه شود.

رضایی ادامه داد: تا چند ساعت آینده بیش از ۶۰ - ۷۰ درصد از جایگاه‌هایی که امکان عرضه سوخت دارند راه‌اندازی می‌شوند و فعال خواهند شد.

به گزارش ایرنا، سامانه کارت سوخت به دلیل مشکل فنی از ظهر امروز از مدار خارج شده است.

کارشناسان در حال رفع مشکل هستند که به محض رفع این ایراد، موضوع به اطلاع هموطنان می رسد.  

منبع: الف

کلیدواژه: جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این محموله بیش از دو میلیارد ریال ارزش داشت.

 دکتر شیما نصراله‌الحسینی افزود: به‌دنبال اعلام ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه و حضور کارشناسان غذا و دارو، این محموله کشف و ضبط و خودروی حامل قرص‌ها به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: با تائید کارشناسان این مدیریت مبنی بر غیر مجاز بودن محمولۀ مذکور به‌دلیل توزیع خارج از شبکه برای متهم پروندۀ قضایی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد