Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشک خوشخواب از مهمترین لوازم هر خانه ای به شمار می رود که از دیدگاه علم پزشکی هم اهمیت زیادی دارد. - اخبار بازار -

ضرورت داشتن یک تشک خوشخواب

 یکی از محصولات ارائه شده در فروشگاه مهد تشک، تشک خوشخواب مهد تشکمی باشد. تشک خوشخواب از مهمترین لوازم هر خانه ای به شمار می رود که از دیدگاه علم پزشکی هم اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تشک غیراستاندارد و قدیمی استفاده می کنید امکان دارد به بیماری های عضلانی از جمله دیسک کمر دچار شوید. ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به نکاتی بیاندازیم که به شما کمک کند بهترین تشک خوشخواب را موقع خرید انتخاب کنید.

آیاتشک خوشخواب دارای ضمانت می باشد؟

در هنگام خرید از یک برند مطرح ایرانی همچون برند خوشخواب کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه به همراه طول عمر بالای محصول تضمین شده است و خدمات پس از فروش تشک خوشخواب خیال کاربران را از خرید مطمئن خواهد کرد. تشک خوشخواب در طراحی و تولید تشک فنر منفصل ، تشک فنر متصل، تشک طبی تمام استاندارد های لازم را به لحاظ ابعاد و ارتفاع تشک رعایت نموده است.

خرید تشک خوشخواب برای تجربه خواب راحت

خرید تشک مناسب و سازگار با آناتومی بدن جسم را در حالت آرامش و استراحت کامل قرار خواهد داد بنابراین خرید تشک از برند نام آشنای ایرانی همچون تشک خوشخواب توصیه می شود. مزایای خرید از برند مطرح در زمینه تولید تشک خوشخواب ضمن تضمین مرغوبیت مواد اولیه و ضد حساسیت بودن آنها طراحی براساس آناتومی بدن و تجربه خوابی دلچسب خواهد بود. استفاده از باکس تختخواب با سطح صاف برای قرارگیری تشک خوشخواب با افزایش طول عمر تشک و جلوگیری از ایجاد ناهمواری بر سطح تشک در بهبود کیفیت خواب موثر خواهد بود.

تاثیر تشک خوشخواب بر سلامتی

افزایش عملکرد حافظه

تاثیر بر سلامت جسمانی

تاثیر بر سلامت روح و روان

تاثیر بر کاهش وزن

موارد حائز اهمیت در هنگام خرید تشک خوشخواب

شرایط جسمانی

گروه سنی

عادت های خواب

وزن

توان مالی

یکی دیگر از محصولات ارائه شده در فروشگاه، تشک طبی مهد تشک می باشد. تشک طبی برای افرادی که از درد کمر و مفاصل رنج می برند طراحی شده اند. این نوع دردها نیاز به توجه خاص دارند. تشک های طبی با استفاده از فناوری های خاص به بهبود و کاهش درد این افراد کمک می کند. مطالعات نشان دادند که کیفیت و استحکام تشک ها پس از گذشت 7 سال از بین می رود. پس از 8 ساله شدن تشک، تهیه یک تشک جدید و طبی یکی از ضروریات تأمین یک خواب راحت برای شماست.

همه ی آن چه که باید درباره سرویس خواب بدانید

ازدیگر محصولات ارائه شده در فروشگاه ، سرویس خواب مهد تشک  می باشد. از جمله نکاتی که باید در هنگام خرید سرویس خواب به آن توجه نمود جنس سرویس خواب می باشد. جنس سرویس خواب بسیار مهم می باشد و هرچه سرویس خواب شما با کیفیت تر و مقاوم تر باشد مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده نمایید. سرویس خواب ها از لحاظ جنس انواع مختلفی دارند که شامل سرویس خواب چوبی، سرویس خواب ام دی اف و سرویس خواب های ملامینه را شامل می شوند همچنین سرویس خواب های فلزی نیز موجود می باشند که نسبت به سرویس خواب های چوبی در رده پایین تری قرار می گیرند.

سرویس خواب چوبی نسبت به بقیه سرویس خواب ها دارای طرفداران بیشتری می باشد این نوع سرویس خواب ها که شامل سرویس خواب های ام دی اف و ملامینه می شود دارای طرح ها و رنگ های مختلفی می باشد که می توان به راحتی با دکوراسیون اتاق خواب خود ست نمود. در سرویس خواب های چوبی معمولا جنس کفی تخت فلزی می باشد اما بقیه ی قسمت های سرویس خواب چوبی می باشد که شما می توانید بسته به نوع نیاز خود کفی تخت را هم چوبی انتخاب نمایید همچنین کفی تخت می تواند ساده و یا جک دار باشد کفی های جک دار قابلیت بیشتری نسبت به کفی های ساده دارند و می توان کفی تخت را بالا داده و یا حتی وسایلی در قسمت زیرین آن نگهداری نمود

انتخاب سرویس خواب دو نفره با کیفیت

اگر به دنبال یه سرویس خواب دونفره با طراحی ساده ، زیبا ، با کیفیت و بادوام میگردید سرویس خواب های موجود در فروشگاه مهدتشک یک انتخاب مناسب برای شماست. نمونه ای از این سرویس خواب ها سرویس خوابی است که از چوب نئوپان و با روکش ملامینه پوشیده شده ضد خش و آب میباشد و ماندگاری بالایی دارد.

تختخواب در سرویس خواب

اولین حکم برای انتخاب یک سرویس خواب ، یک تختخواب مناسب است. این سرویس خواب به شما این امکان را میدهد که کاربردی ترین نوع تختخواب را دارا باشید.

پاتختی در سرویس خواب

گاهی یک طراحی ساده بسیار زیباتر از هزاران خلاقبت عجیب و متفاوت است. در مجموع این سرویس خواب شما شاهد این امر هستید. پاتختی ساده و خلاقانه سرویس خواب مهد تشک با فضای مناسب در کنار تخت به شما این امکان را میدهد که وسایل مورد نیاز هنگام خواب را روی آن جا دهید. چراغ خواب و مطالعه ، کتاب ، قرص و … از مواردی هستند که اکثر مردم در هنگام خواب به آنها احتیاج پیدا مبکنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مهد تشک در ارتباط باشید:
اطلاعات تماس شرکت :آدرس :تهران، میدان ولیعصر (عج)، ضلع شمال غربی، مجتمع پردیس، طبقه همکف، واحد 54، فروشگاه مهد تشک
تلفن تماس8849776888497746
همراه :09362041645

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرویس خواب سرویس خواب ها تشک خوشخواب خرید تشک تشک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس

از سده نوزدهم میلادی با روی کار آمدن قاجار و شکل گیری رقابت انگلیس و روس در آن حوزه تا دوران پهلوی دوم و همچنین پس از انقلاب اسلامی، کشورهای مختلف اقداماتی در زمینه تحریف نام خلیج فارس داشته‌اند.در آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی، سندی وجود دارد که ابعاد تازه‌ای از تحریف نام خلیج فارس روشن می کند. شاید هر بار که نام جعلی خلیج فارس(خلیج یا خلیج عربی) خوانده و یا شنیده می‌شود، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در ذهن متبادر می‌شود، اما در این سند پای رژیم صهیونیستی به این جعل باز شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی؛ تحریف نام خلیج فارس تنها به سال‌های اخیر باز نمی‌گردد. این موضوع سابقه طولانی داشته است. از سده نوزدهم میلادی با روی کار آمدن قاجار و شکل گیری رقابت انگلیس و روس در آن حوزه تا دوران پهلوی دوم و همچنین پس از انقلاب اسلامی، کشورهای مختلف اقداماتی در زمینه تحریف نام خلیج فارس داشته‌اند. در هر دوره از تاریخ، بستگی به میزان حساسیت حاکمیت سیاسی ایران، واکنش‌ها قابل تحلیل و ارزیابی می باشد. در آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی، سندی وجود دارد که ابعاد تازه‌ای از تحریف نام خلیج فارس روشن می کند. شاید هر بار که نام جعلی خلیج فارس(خلیج یا خلیج عربی) خوانده و یا شنیده می شود، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در ذهن متبادر می شود، اما در این سند پای رژیم صهیونیستی به این جعل باز شده است.

اما ابعاد این سند:

۱-آنچه که به عنوان تاریخ در سند به صورت دستی و میلادی نوشته شده است ۲۲ ژوئن ۱۹۷۸ که مصادف با ۱ تیر ۱۳۵۷ می باشد.

۲- طبقه بندی سند سری می باشد. با توجه به بررسی اسناد ساواک و نظام محرمانگی در آن سازمان، اسنادی که مرتبط به همکاری اطلاعاتی ایران و اسرائیل می باشد، همگی سری هستند که نشان از حساسیت موضوع برای پهلوی دارد.

۳-این سند مبتنی بر گزارش واصله از سرویس اسرائیل است. ساواک و اسرائیل همکاری متعددی در زمینه های مختلف داشته اند و این سند می تواند در راستای همکاری های اطلاعاتی و امنیتی دو رژیم تعریف شود.

۴-  خطاب گزارش، اداره کل هفتم ساواک می باشد. اداره کل هفتم مسئول بررسی اطلاعات خارجی ساواک بوده است که نشان می دهد موضوع خلیج فارس و مسائل آن مانند تحریف نام خلیج فارس، یکی از پرونده های اطلاعات خارجی ساواک بوده و روی آن کار می‌شده است.

۵- گزارش در خصوص همکاری بین عربستان سعودی، قطر و کویت برای تأسیس یک نیروگاه اتمی در سواحل خلیج فارس می باشد که سرویس اسرائیل گزارش این توافق نامه را برای ساواک ارسال نموده است. این گزارش تائیدکننده همکاری اطلاعاتی پهلوی و اسرائیل در زمینه های مختلف است.

۶- بر اساس سند مذکور، رژیم صهیونیستی در گزارش خود به ساواک، از کلمه جعلی "خلیج" استفاده نموده و نام کامل خلیج فارس ذکر نشده است، که نشان می دهد رژیم صهیونیستی در این تحریف نقش دارد و احتمال دارد برای تحریف نام خلیج فارس یک همکاری اطلاعاتی بین اسرائیل و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس وجود داشته است.

۷- موضوع دیگر در این سند، واکنش مسئول اداره هفتم ساواک به آن گزارش است. رژیم پهلوی همیشه یکی از شعار و هویت‌های  خود را ملی گرایی اعلام می نمود، اما موارد متعددی وجود دارد که نشان می دهد آن رژیم ملی نبوده و یا حداقل در برخی از حوزه های حیاتی مانند موضوع خلیج فارس، حساسیت قابل توجهی از خود نشان نمی‌داده است. در این سند، هنگامی که کارشناس اداره هفتم گزارش را به مدیریت آن اداره ارائه می کند و تقاضای تذکر به سرویس اسرائیل را دارد، آنچه که در پاسخ آمده، آن است که؛ "این قبیل اشتباهات در آن سرویس کم سابقه است". این جواب گویای آن است که حتی برای یک تذکر به اسرائیل هم عزم و اراده‌ای وجود نداشته و منافع ملی قربانی منافع سیاسی پهلوی می‌شده است. و نه تنها به تقاضای کارشناس مربوطه توجه نشده بلکه به گونه‌ای، از سرویس اسرائیل در جعل نام خلیج فارس دفاع شده است.

بنابراین با بررسی سند مذکور، روشن می شود که رژیم صهیونیستی یکی از بازیگران تحریف نام خلیج فارس می باشد و رژیم پهلوی با تمام شعارهای ملی گرایی خود، توان و یا اراده مقابله با این گونه تحریفات را نداشته است.

درباره: گزارش واصله از سرویس اسرائیل

گزارش

۲۲ ژوئن ۱۹۷۸

منظور: استحضار تیمسار مدیریت کل اداره هفتم

سرویس اسرائیل در گزارش مربوط به موافقتنامه بین عربستان سعودی، قطر و کویت برای تأسیس یک نیروگاه اتمی در سواحل خلیج فارس به جای نام صحیح و کامل این منطقه به ذکر خلیج اکتفاء نموده است. (پیوست)

در صورت تصویب توسط بخش تبادل اطلاعات به رابط سرویس مذکور تذکر داده شود.

اداره ۲ بررسی

توضیح داده شد.

این قبیل اشتباهات در آن سرویس کم‌سابقه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی