Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر این که سوختگیری با نرخ آزاد نیازی به استفاده از سامانه هوشمند سوخت ندارد، درباره تعطیل شدن جایگاه های سوخت، گفت: جایگاهداران حق تعطیلی جایگاه ها را ندارند.

او افزود: سوختگیری با نرخ آزاد امکان پذیر است و جایگاه ها باید خدمات خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری لازم از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی صورت خواهد گرفت تا  اطلاع رسانی به جایگاهداران انجام شود.

همچنین کاهی می گوید: هم‌اکنون ۵۲ جایگاه در استان تهران امکان توزیع سوخت را دارد. در بقیه شهرها هم پمپ بنزین‌ها در حال بازگشت به حالت عادی هستند. فعلا عرضه سوخت با نرخ آزاد انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایگاه سوخت جایگاه داران سوخت نرخ آزاد جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد

اردشیر هوشیار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه سه شنبه خودروی پرایدی که در جایگاه سوخت سی ان جی حانبازان اقدام به سوختگیری می کرد دچار آتش سوزی شده و به دلیل شدت حریق در آتش سوخت.

رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: بر اثر آتش سوزی جایگاه جانبازان در حال حاضر امکان سوخت گیری در این جایگاه وجود ندارد و مسوولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

کد خبر 6093653

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • توافق گروه ۷ برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا ۲۰۳۵
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد