Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی عابدینی عصر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: بیشترین تمرکز در حوزه بندرعباس و مرکز شهر است تا شهروندان مشکلی در زمینه دریافت سوخت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در قشم سه جایگاه، کیش دو، میناب سه، جاسک سه و در بندرلنگه چهار جایگاه فعال است و سوخت به نرخ آزاد عرضه می‌شود، عنوان کرد: ایجاد مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت، علت عرضه نشدن در برخی جایگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان اضافه کرد: امیدواریم تا یک ساعت و نیم دیگر این مشکل برطرف، و سوخت مورد نیاز هم استانی‌ها در تمام جایگاه‌های هرمزگان عرضه شود.

عابدینی با اشاره به اینکه توقف فعالیت برخی جایگاه‌ها موقتی است و مشکلی برای سهمیه سوخت هم استانی‌ها ایجاد نمی‌شود و سهمیه‌ها بدون مشکل محفوظ است، خاطرنشان ساخت: اکنون در جایگاه‌های شهید داج، پامرو، شهید ناصر، بلال، سامکو، پگاه، پارک جنگلی و آفتاب درخشان بندرعباس، سوخت به نرخ آزاد عرضه می‌شود.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: سوخت هرمزگان شهید بندرعباس جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد