Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

در حمل و نقل جاده ای کالا همیشه نرخ حمل بسیار پایین تر از شاخص تن کیلومتر بوده و هست و افزایش نرخ شاخص نیز همیشه جهت جبران هزینه ها بوده و نه سود بر این اساس آیا در این برهه زمانی، می توان با تمسک به کلمه «به ناچار»، به هرکاری جهت بقا دست زد؟

به گزارش تین نیوز، این مطلب را علیرضا سمنانی راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا با توجه به افزایش چندباره قیمت لاستیک که به گفته مسئولان این صنف به ناچار صورت گرفته است، بیان کرد و ادامه داد: صنف حمل و نقل جاده ای کالا به عنوان بزرگترین مصرف کننده لاستیک در کشور، به ناچار در ایامی که کمبود لاستیک در کشور وجود داشت از لاستیک های تاریخ مصرف گذشته و بی کیفیت استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنان همچنین به ناچار و به دلیل انحصاری که در تولیدات لاستیکی در کشور وجود دارد، باید از لاستیک های بی کیفیت داخل استفاده کنند و به ناچار و به دلیل سود بیشتر صنعت تایر، مجبور به تهیه قیمت لاستیک داخلی هستند.

بیشتر بخوانید: جزئیات جلسه سازمان حمایت در مورد قیمت لاستیک واکنش سازمان حمایت به افزایش قیمت تایر

وی عنوان کرد: رانندگان و کامیونداران همچنین حدود سه سال به ناچار مجبور بودند بدون هیچ گونه افزایش قیمت کرایه حمل، کار کرده و دم نزنند، سه سال منتهی به سال 97 که پس از آن، منجر به اعتراضات گسترده شد.

سمنانی عنوان کرد: در آن ایام، مشکلی در مورد میزان و کیفیت لاستیک وجود نداشت بلکه مشکل قیمت لاستیک بود که متاثر از نرخ دلار، افزایش یافته بود اما به ناگاه لاستیک کمیاب شد، آیا کمیاب شدن لاستیک نیز به ناچار صورت گرفته بود؟

به گزارش تین نیوز، وی با تاکید بر این که در بخش حمل و نقل جاده ای  همیشه  نرخ حمل بسیار پایین تر از شاخص تن کیلومتر بوده و هست و افزایش نرخ شاخص همیشه جهت جبران هزینه ها بوده و نه ،اظهار کرد:  آیا می توان با استفاده از کلمه  به ناچار، به هرکاری جهت بقا دست زد؟

این راننده کامیوندار تاکید کرد: آیا می توان با استفاده از کلمه به ناچار، خانواده حمل و نقل جاده ای را دچار تشنج کرد؟ آیا راه دیگری جز افزایش قیمت نیست؟

سمنانی گفت: بقای حیات حمل و نقل جاده ای نیز در گرو جبران هزینه ها است اما رانندگان و کامیونداران سه سال، به دولت و ملت خدمتگزاری بدون افزایش کرایه حمل را نشان دادند، آیا تولیدکنندگان لاستیک این گونه خدمتگزاری در کارنامه و چنته دارند؟ آیا صنعت تایر کشور حتما باید با سود به کار خود ادامه دهد؟

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل بخش حمل و نقل لاستیک حمل و نقل جاده ای حمل و نقل جاده ای حمل و نقل جاده ای کالا قیمت لاستیک رانندگان و کامیونداران لاستیک دولتی نرخ حمل بار شاخص تن کیلومتر افزایش قیمت تایر سنگین رانندگان و کامیون داران حمل و نقل جاده ای قیمت لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار

به گزارش خبرنگار مهر پیتر برَنت، تریدر حرفه‌ای و باسابقه معتقد است که بیت‌کوین (BTC) ممکن است در زمان رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار، به اوج خود رسیده باشد. با این حال، برَنت گفت، این احتمال وجود دارد که رمزارز مذکور اکنون به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی پایین‌تر سقوط کند. نکته جالب توجه آن است که برَنت معتقد است چنین کاهش قیمتی می‌تواند از دیدگاه بلندمدتی «بهترین گزینه» باشد.

پیتر برَنت، در پُست وبلاگ اخیر خود پیشنهاد می‌کند که بیت‌کوین ممکن است درحال‌حاضر به اوج خود در چرخه صعودی قیمت رسیده باشد.

وی گفت که اعتقاد دارد قیمت BTC به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی به پایین‌ترین سطح قیمت در سال (۲۰۲۱) بازگردد.

برَنت این عقب‌نشینی مورد انتظار قیمت بیت‌کوین را به پدیده‌ای به‌نام «پوسیدگی‌نمایی» (الگوی تاریخی بازده نزولی در چرخه‌های صعودی) نسبت می‌دهد که معتقد است بر این دارایی دیجیتال که به‌تازگی به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار رسیده است، تأثیر خواهد گذاشت.

کد خبر 6092016 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر