Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- از ساعتی پیش برخی جایگاه‌های سوخت در استان‌های مختلف کشور با مشکل فنی در سامانه هوشمند از مدار توزیع سوخت سهمیه‌ای خارج شدند و مردم برای سوخت‌گیری وسایل نقلیه با مشکلاتی روبه‌رو شدند. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم ازاصفهان، امروز به دنبال بروز اختلال در شبکه‌های هوشمند پمپ‌بنزین، جایگاه‌های سوخت در استان‌های مختلف کشور و اصفهان از ارائه خدمات سوخت سهمیه‌ای خارج شدند اما با تغییر الگوی خدمت‌رسانی فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت در حال از سرگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان بروز مشکل فنی در جایگاه‌ها، یک یا دو تابلوی اطلاع‌رسانی شهری در اصفهان نیز دچار اختلال‌ شد که مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده که موضوع در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

اما مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان درباره اختلال ایجاد شده در برخی از تابلوهای دیجیتال شهری در روز جاری در گفت‌وگو با رسانه رسمی شهرداری اصفهان گفت: به دلیل بروز اختلال در سامانه تابلوهای متغیر خبری (دیجیتال شهری) این تابلوها موقتاً در برخی از بزرگراه‌های شهر خاموش است.

هادی کریمی افزود: علت ایجاد اختلال توسط نهادهای ذی‌ربط و در کمیته فنی در دست بررسی است.

یک سوم جایگاه‌های سوخت استان اصفهان در مدار خدمت قرار گرفتندنقاط پرحادثه و ترافیک جاده‌ای استان اصفهان برطرف شود

وی تصریح کرد: با رفع این اختلال، در اولین فرصت تابلوها به چرخه خدمت رسانی به همشهریان بازمی‌گردند.

اما بهمن علیپور سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خصوص بروز مشکل فنی در جایگاه‌ها با تاکید بر اینکه چنین موضوعی سراسری است و فقط مختص شهر اصفهان نیست، گفت: توقف فعالیت برخی از جایگاه‌ها موقتی است.

وی با بیان اینکه چنین اقدامی به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت اتفاق افتاده است، اظهار داشت: به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت موقتاً امکان سوختگیری در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت با اختلال مواجه شده و عرضه سوخت خارج از سیستم سامانه سوخت با نرخ دوم در حال انجام است.

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان پیرامون اینکه در تامین بنزین و نفت‌گاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد، افزود: فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچگونه نگرانی در این خصوص متصور نیست.

وی تاکید کرد: شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/163/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بروز مشکل فنی جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند