Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شهرداری همدان که فصل گذشته در گروه دوم رقابتهای لیگ دسته دوم به مقام قهرمانی رسید تا به صورت مستقیم راهی رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور شود، با شروعی خوب در این مسابقات نشان داد سودای شگفتی آفرینی و احتمالاً صعود به لیگ برتر را در سر می‌پروراند.

شهرداری همدان پس از صعود به لیگ دسته اول، با حفظ شاکله و استخوان بندی، دست به تقویت و ترمیم در برخی نقاط زد تا گام‌های خوبی در لیگ دسته اول بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان رضا طلایی منش ابتدا کار خود را با پیروزی پر گلی برابر ماشین سازی در تبریز آغاز کردند و بعد از آنکه تیم ریشه دار و قدیمی را خارج از خانه با نتیجه ۴ بر صفر شکست دادند، در خانه خود مقابل یک مدعی دیگر به اسم ملوان در حالی تن به تساوی بدون گل دادند که بر جریان بازی تسلط داشته و بارها تا آستانه دست‌یابی به گل پیش رفتند.

با اینکه در هفته دوم برای صحبت از سقوط یا صعود کردن تیم‌ها بسیار زود است، اما شهرداری همدان را می‌توان یکی از تیم‌هایی دانست که با هدف صعود راهی این رقابت‌ها شده است و می‌تواند در اولین سال حضورش در لیگ یک، شگفتی ساز شود.

شاگردان رضا طلایی منش در پایان هفته دوم با ۴ امتیاز، ۴ گل زده و بدون گل خورده بعد از خیبر و قشقایی، در رده سوم جدول قرار گرفته‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال شهرداری همدان لیگ دسته اول فوتبال شهرداری همدان فوتبال لیگ دسته اول فوتبال لیگ یک فوتبال لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی