Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: از پیش ظهر امروز به دلیل بروز مشکل نرم افزاری در سامانه هوشمند سوخت، فعالیت جایگاه‌های پمپ بنزین همزمان با مناطق مختلف کشور در مازندران نیز دچار اختلال شد.

این درحالیست که از همان زمان، تلاش برای رفع مشکلات و تبدیل و تغییر سیستم مکانیزه به مکانیکی آغاز شد و در حال حاضر برخی نازل‌ها به چرخه سوخت رسانی برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی چندساعتی که فعالیت جایگاه‌های با توقف مواجه شد و بااعزام اکیپ‌های فنی، روند رفع مشکلات جایگاه‌ها در استان شتاب گرفته و هر لحظه بر شمار پمپ بنزین‌های فعال افزوده می‌شود.

خزایی یک از رانندگانی که خودرویش حوالی پمپ بنزینی در ساری به دلیل تمام کردن سوخت تمام شده است، گفت: متأسفانه چند جایگاه مراجعه کردم و هیچ یک پیش از ظهر امروز سوخت نداشتند.

شهروند دیگری که ساعت‌ها در صف سوخت گیری معطل مانده است، نیز گفت: حدود نیم ساعتی است که با رفع مشکل فنی برخی جایگاه‌ها از جمله جایگاه‌های مستقر در کمربندی ساری اقدام به سوخت گیری می‌کنند.

کوچک پور نماینده جایگاه سوخت با بیان اینکه به دلیل مشکل سراسری و اختلال در سامانه سوخت، گروه‌های فنی برای رفع مشکل اعزام شدند، گفت: در حال حاضر بنزین با نرخ سه هزار تومانی و بدون کارت سوخت مشتریان عرضه می‌شود.

وی با اظهار اینکه سوخت گیری با سهمیه آزاد انجام می‌شود، افزود: گروه‌های فنی برای رفع مشکل اعزام شدند و مشکل جایگاه من رفع شده است.

عباس خلیل پور سخنگوی شرکت نفت ساری نیز با بیان اینکه تمامی تلمبه‌ها از حالت هوشمند به دستی تبدیل می‌شود، گفت: تا زمانی که مشکل رفع شود، مبلغ فرآورده بنزین سه هزار تومان محاسبه می‌شود.

وی درگفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه چند جایگاه پمپ بنزین در ساری راه اندازی شده است، گفت: بزودی این مشکل حل می‌شود.

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مازندران – ساری با بیان اینکه اختلال در سیستم توزیع سوخت پمپ بنزین‌ها مسئله‌ای کشوری است، افزود: حدود هشت اکیپ به پمپ بنزین‌ها اعزام شده تا سامانه را از حالت هوشمند خارج کنند و برای اینکه مردم بتوانند در پمپ بنزین سوخت گیری کنند، سامانه از حالت مکانیزه به مکانیکی تبدیل می‌شود.

وی افزود: همچنین تا رفع مشکل، سوخت با نرخ دوم یعنی لیتری سه هزار تومان عرضه می‌شود و پس از رفع مشکل دوباره به روال قبل برمی گردد.

حدود ۱۸۰ جایگاه سوخت در مناطق مختلف مازندران خدمات رسانی می‌کنند و بیش از ۱۰۰ جایگاه سوخت تاکنون فعال شدند.

کد خبر 5336621

منبع: مهر

کلیدواژه: پمپ بنزین جایگاه سوخت ساری ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران گرگان ایلام مجلس شورای اسلامی پمپ بنزین ها جایگاه ها سوخت گیری رفع مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از گشایش یک جایگاه عرضه سوخت مایع در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی «دنا»، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع این استان به ۳۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی بیان کرد: این جایگاه برای رفاه همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌ به هموطنان در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت «دنا» با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم بهینه‌سازی مصرف انواع فرآورده‌ نفتی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد، نرسیده به فرودگاه یاسوج به‌صورت رسمی راه‌اندازی و با افتتاح آن برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

خشایی توسعه خدمات، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث توسعه مجاری عرضه برشمرد و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت جدید در سطح استان به‌منظور ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دعوت به همکاری کرد.

دیگر خبرها

  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین