Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مازندران منطقه چالوس گفت: مشکل جایگاه‌های سوخت غرب مازندران به زودی حل می‌شود. - اخبار استانها -

تورج امانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چالوس با بیان اینکه هم زمان یا کشور جایگاه‌های سوخت غرب مازندران نیز دچار اخلال شد، اظهار داشت: تا این لحظه 15 جایگاه به حالت عادی بازگشته و 45 جایگاه دیگر غرب مازندران در حال رفع مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این اختلال از سیستم سامانه هوشمند سوخت است و شبکه سراسری کشور را مختل کرده  از مجاری عرضه کشور به وجود آمد و مازندران نیز درگیر آن است، گفت: مشکل از سامانه و نرم‌افزاری است که عوامل فنی شرکت نفت غرب مازندران منطقه چالوس در حال رفع عیب هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از ذخیره بنزین ، و دیگر سوختها به میزان کافی در غرب مازندران خبر داد و تصریح کرد: سهمیه سوخت خودروها به قوت خود باقی است و هیچگونه‌ افزایش قیمت نیز نداریم.

چه‌تعداد پمپ‌بنزین در آذربایجان شرقی هم‌اکنون در مدار عرضه هستند؟‌‌ارائه خدمات سوخت در 15 جایگاه عرضه بنزین ایلام فعال شدفعالیت دوباره پمپ‌های بنزین‌های خراسان شمالی؛ تمام جایگاه‌ها فعال شدامانی با بیان اینکه امکان سوخت گیری با کارت آزاد 3 هزار تومانی برقرار است و سوخت گیری با کارت‌های سهمیه‌ خودروها نیز مشکل آن رفع می‌شود، یادآورشد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود تا درصورت نیاز نداشتن به سوخت، به جایگله‌ها مراجعه نکنند تا موجب ازدحام نشود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: غرب مازندران منطقه چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندوان یک‌طرفه شد

سرگرد محمد احمدی گفت : یکطرف بودن  تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا شده است.

وی به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده شان رقم بزنند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون حوادثی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور گزارش نشده است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • کندوان یک‌طرفه شد