Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: با آغاز ثبت تشکل‌های مردمی حوزه مطالبه‌گری در استان زوین فعالیت این تشکل‌ها تخصصی دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت بحری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین باب بیان اینکه تخصصی کردن مطالبه‌گری مردمی یکی از اهداف بزرگ ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: با آغاز ثبت تشکل‌های مردمی حوزه مطالبه‌گری در استان زوین فعالیت این تشکل‌ها تخصصی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در همین رابطه تشکل‌های مردمی حوزه مطالبه‌گری استان قزوین در 9 حوزه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی، بهداشت و درمان، سیاست داخلی و خارجی، فضای مجازی و رسانه، علم و فناوری و محیط زیست ثبت و دسته‌بندی می‌شوند که از این نظر فعالیت تشکل‌های مردمی به صورت تخصصی در حوزه‌های یادشده قانونمند خواهد شد.

بحری افزایش سطح مشارکت عمومی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را را مهمترین هدف ثبت و دسته‌بندی تخصصی تشکل‌های مطالبه‌گر دانست و گفت: همچنین به این طریق می‌توان از تشکل‌های مورد نظر حمایت هدفمند داشت و همچنین شبکه‌سازی گروه‌های مردمی مطالبه‌گر را آسان‌تر و سریع‌تر از گذشته انجام داد.

وی ادامه داد: در ضمن از طریق ثبت تخصصی تشکل‌های مطالبه‌گر کار آموزش و توجیه آنها به صورت نظام‌مند و تخصصی دنبال می‌شود و حمایت مادی و معنوی از احیاگران امر به معروف و نهی از منکر بیش از پیش میسر خواهد شد.

ستاد امر به معروف تخلفات مدیران اداری را رصد می‌کندستاد امر به معروف و نهی از منکر در 5 شهر استان قزوین تشکیل می‌شودنخستین دوره آموزش مجازی امر به معروف و نهی از منکر در استان قزوین برگزار می‌شود

نحوه ثبت تشکل مطالبه‌گر مردمی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط تشکیل این تشکل‌های مردمی مطالبه‌گر اشاره کرد و گفت: هر تشکل مردمی می‌تواند بین 5 تا 9 نفر عضو داشته باشد و بنا بر مجوز ستاد امر به معروف و نهی از منکر تنها در یکی از حوزه‌های تخصصی یادشده اجازه فعالیت خواهد داشت.

بحری افزود: افراد فعال در حوزه کنش‌گری و احیای امر به معروف می‌توانند با مراجعه به نشانی www.motalebeh.ir به اطلاعات تکمیلی در این حوزه دست یافته و تشکل مردمی مطالبه‌گر خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امربه معروف و نهی از منکر استانداری قزوین امربه معروف و نهی از منکر استانداری قزوین ستاد امر به معروف و نهی از منکر مردمی مطالبه گر تشکل های مردمی استان قزوین مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین دانش کهن بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با مجموعه معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات با تعامل قابل رفع است، گفت: مشکلات را باید دسته بندی و با تعاملات مرتفع کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت که مأموریت اصلی این معاونت است را توسعه دهیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز محور کار در این مجموعه را اجرای برنامه عملیاتی دانست و تصریح کرد: باید جدیت لازم در اجرای برنامه عملیاتی را از ابتدای سال داشته باشیم که این توانمندی در البرز وجود دارد. باید در راستای جمع آوری و بارگذاری مستندات اهتمام لازم را داشته باشیم تا اقداماتی که انجام می‌دهیم دیده شود.

‌دانش کهن تعامل با دستگاه‌های اجرایی را امری مهم در راستای پیشبرد اهداف برشمرد و افزود: باید با ستاد مرکز ارتباط دوستانه داشته باشیم تا در جریان مشکلات باشند، در استان نیز مدیران اکثراً پای کار بنیاد هستند، لذا بعضی امور صرفاً نیاز به پیگیری دارد. باید ایده سازی و از مسؤولان مطالبه کنیم؛ همچنین باید ظرفیت‌ها را بشناسیم و از آنها در جهت پیشبرد امور بهره گیریم.

وی استفاده از نیروهای مردمی را فرصتی بسیار طلایی دانست و گفت: نیروهای جهادی و مردمی در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر هستند، کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی همچون برگزاری یادواره‌های شهدا توسط این عزیزان انجام شده است، فلذا با بهره مندی از آنها و فعال سازی سایر ظرفیت‌ها اقدامات فاخری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان می‌توان انجام داد.

کد خبر 6091364

دیگر خبرها

  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم