Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عبدالرضا اسماعیلی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۶۰ مورد اختلاف خانوادگی در ۶ ماه نخست سال جاری به اورژانس اجتماعی اصفهان گزارش‌شده است، اظهار داشت: یک هزار و ۶۶ مورد از کل تماس‌ها بابت کودک‌آزاری و ۸۷۰ مورد همسر آزاری بوده است.
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: آمار حوزه فعالیت‌های اورژانس اجتماعی در مداخلات تخصصی کودک‌آزاری، همسر آزاری، خشونت‌های خانگی در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت‌زمان مشابه در سال ۱۳۹۹ به دلیل وضعیت کرونایی ۳۰ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره بیشترین تماس‌های مردمی گفت: بیشترین تماس‌ها با اورژانس در خصوص کودک‌آزاری، همسر آزاری، افکار خودکشی و اختلافات حاد خانوادگی گزارش‌شده است.
اسماعیلی ادامه داد: با شیوع کرونا تعداد تماس‌ها با اورژانس بیشتر شده است و به همین دلیل  اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی به مردم در خصوص ارائه خدمات تخصصی جزو دستور کار اورژانس است.
 وی تأکید کرد: خشونت‌های خانگی ازجمله کودک‌آزاری در سال‌های اخیر روند افزایشی داشته است و مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی، مداخلات مؤثر در خشونت‌های خانگی، کودک‌آزاری، همسر آزاری و خودکشی بیشترین درخواست‌های مردمی از اورژانس اجتماعی و کمک دهی مددکاران اجتماعی بوده است.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت:  ۱۹ واحد اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های اصفهان فعال است.

وی اضافه کرد:  اورژانس اجتماعی در شهرهای اصفهان، بهارستان، کاشان، آران و بیدگل، شاهین‌شهر، مبارکه، شهرضا، خمینی‌شهر، زرین‌شهر، فولادشهر، نجف‌آباد، اردستان، نائین فریدون‌شهر، گلپایگان و  فلاورجان فعال است.
اسماعیلی بیان داشت: اورژانس اجتماعی برای شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر راه‌اندازی شده است. 

استان اصفهان دارای بیش از پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها کودک آزاری اصفهان مهدکودک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کودک آزاری اصفهان مهدکودک کودک آزاری اصفهان مهدکودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران

 عباس عابدی اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در کانال آب ساعت ۱۵:۲۹ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.
وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در روستای قاسم‌آباد تیران رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: یک کودک شش ساله بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد