Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@22:54:06 GMT

سلفی پوریا پورسرخ و رفیق آدم حسابی اش + عکس

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۱۷۱۷

پوریا پورسرخ یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام پوریا پورسرخ است. پوریا پورسرخ هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از پوریا پورسرخ را ملاحظه می‌کنید.

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد 4 تیر 1356 در تهران ، بازیگر و ورزشکار بدنساز است

فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد که سابقه خبرنگاری حرفه ای و کار در کشور امارات رو دارد و در کیوکوشین کمربند مشکی دارد

کیک تولد لاکچری پوریا پورسرخ + عکس خانواده

ساعت 4 صبح در تهران بعنوان فرزند اول خانواده بدنیا آمده است و دو خواهر بنام های پگاه و پانته آ و یک برادر به نام رضا دارد که هر سه لیسانس دارند

دلتنگی پوریا پورسرخ برای برادرش پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا

بعد از بازی در سریال 110 قسمتی کیمیا در سال 94 و انتشار عکس های دو نفره اش با مهراوه شریفی نیا شایعه ازدواج این دو هنرمند منتشر شد که صحت ندارد

آنها 13 سال است بعنوان دوست و همکار کنارهم بازی می کنند

فیلم‌جدید مهراوه شریفی نیا و پوریا پورسرخ + عکس

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پوریا پورسرخ پوریا پورسرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله

دکتر امیر حسابی  رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس افزود: ظهر امروز، شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، طی یک عمل جراحی تومور ۱۴ سانتی‌متری از کلیه کودک ۲٫۵ ساله در بیمارستان کودکان بندرعباس خارج شد.

دکتر حسابی اظهار کرد: این عمل از بزرگ‌ترین اعمال جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دکتر سعیده مجیدی، فوق تخصص جراحی اطفال که انجام این عمل جراحی را برعهده داشت، گفت: دختربچه ۲/۵ ساله، ۲هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدودا ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

وی افزود: این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد، خوشبختانه عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شد و حال عمومی کودک مساعد است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
  • اوضاع بی‌بی حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند