Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز شهردار کرج با تأکید بر اهمیت رسانه در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، گفت: رسانه‌ای که خوب، منصفانه و صادقانه بنویسد می‌تواند بزرگترین کمک را به پیشبرد اهداف شهرداری داشته باشد.

مصطفی سعیدی سیرایی روز سه شنبه چهارم آبان ماه با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، با اشاره به اهمیت رسانه در پیشبرد برنامه‌های مدیریت شهری و خدمت به شهروندان، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در این دوره برای شهرداری کرج در نظر گرفته‌ایم واقعی کردن بودجه شهر است و در این راه، رسانه‌ای که خوب، منصفانه و صادقانه بنویسد می‌تواند بزرگترین کمک را به پیشبرد این هدف داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سعیدی سیرایی در ادامه به آمادگی مدیریت شهری کرج برای کمک گرفتن از مجموعه جهاد دانشگاهی البرز هم اشاره و اعلام کرد: جهاد دانشگاهی با برخورداری از مرکز افکارسنجی می‌تواند با انجام طرح‌های نظرسنجی از شهروندان ما را نسبت به خواسته‌های مردم و نیازهای شهر مطلع کند. نظرسنجی و افکارسنجی یکی از نیازهای مهم در برنامه‌ریزی‌های آینده است.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعات مهمی که در مدیریت شهری کرج باید به آن توجه شود بحث مشکلات اجتماعی و فرهنگی و مسائل خانواده است که متأسفانه تحت تأثیر تهاجم فرهنگی قرار گرفته است و با توجه به برخورداری جهاد دانشگاهی از گروه‌های پژوهشی در حوزه مسائل اجتماعی و خانواده، آمادگی داریم از این ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده کنیم.

وی درباره فعالیت جهاد دانشگاهی در حوزه مناظرات و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها هم گفت: اینکه فضایی ایجاد شود که در آن مسائل مختلف براساس انصاف، صداقت و شفافیت مورد بحث قرار گیرد و مسئولان و مدیران شهری و استانی در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند می‌تواند اثر مثبت قابل توجهی داشته باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی البرز: ایسنا تلاش کرده بدون افراط و تفریط و با صداقت و عدالت اخبار را منعکس کند

احمدرضا فیروزی رئیس جهاد دانشگاهی البرز هم در این جلسه با بیان اینکه حوزه‌های کاری جهاد دانشگاهی شامل بخش‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تجاری سازی و اشتغال می‌شود، گفت: فعالیت رسانه‌ای جهاد دانشگاهی، خبرگزاری‌دانشجویان ایران(ایسنا) و خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) را در بر می‌گیرد که زیرمجموعه بخش فرهنگی است.

فیروزی ادامه داد: ما در این حوزه به خصوص ایسنا همواره سعی کرده‌ایم متناسب با خط مشی ترسیم شده برای مردم و نظام مفید باشیم و برای این کار یکی سری استانداردها تعریف کرده‌ایم که صداقت، دوری از افراط و تفریط، نداشتن نگاه یک طرفه و توجه به حق، منطق و عدالت در بازنمایی اخبار از جمله این استانداردها است.

وی افزود: از ابتدای شکلگیری ایسنا سعی داشته‌ایم با یک نگاه اعتدالی و با توجه به سیاست‌های مقام معظم رهبری به صورت اصولی با دولت‌های مختلف تعامل داشته باشیم.

رئیس جهاد دانشگاهی البرز گفت: در نهایت خروجی کار ایسنا به اعتمادسازی میان مردم و مسئولین منجر شده و به این خبرگزاری جایگاه خاصی داده است؛ این دستاورد به خاطر تلاش‌های همکاران در سراسر کشور بوده است.

فیروزی در پایان به دیگر بخش‌های جهاد دانشگاهی از جمله مرکز افکارسنجی، بانک خون بند ناف، مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی، مراکز آموزش کوتاه مدت و حوزه تجاری سازی و اشتغال و فعالیت این بخش در حوزه مشاغل خانگی در استان البرز اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری کرج جهاد دانشگاهی البرز مصطفی سعیدی سیرایی جهاد دانشگاهی البرز مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: استفاده از توان جهاد دانشگاهی استان برای خدمت به قشر جوان، ضروری است و ما آماده همکاری هستیم.

جواد بازرگان امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان، اظهار کرد: در دوره‌های مختلف برنامه‌های مشترکی تدارک و اجرایی شده است که نتایج مطلوبی را شاهد بودیم. امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. برای تسهیل امور جوانان باید از هر فرصت و امکانی بهره برد و ما جهاد دانشگاهی استان را ظرفیتی در این راستا می‌دانیم که جوانان را در مسیرهای تعریف‌شده می‌تواند پرورش دهد و برای آنها مسیر تعریف کند.

او با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی و آشنا کردن جوانان علاقه‌مند به کسب و کار از جمله توانمندی‌های جهاد دانشگاهی استان است که امیدواریم با بستن تفاهم‌نامه به این امر دست یابیم، بیان کرد: ورزش از جمله حوزه‌هایی است که می‌توان به آن ورود کرد. قطعاً استفاده از ظرفیت‌های متقابل می‌تواند ما را به اهداف در نظر گرفته‌شده برساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: اداره‌ کل ورزش و جوانان در هر برهه‌ای آماده همکاری با جهاد دانشگاهی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به نتایج مطلوب همکاری بین‌ بخشی جهاد با اداره‌ کل ورزش و جوانان، گفت: این اداره‌ کل در ادوار مختلف کمک حال جهاد دانشگاهی بوده و تجارب خوبی از این همکاری ثبت شده است که امیدواریم ادامه‌دار باشد.

وی بیان کرد: یکی از نتایج همکاری، فعالیت مرکز رشد صنایع خلاق فرهنگی در جهاد دانشگاهی است که اکنون حدود ۳۰ تیم در آن مستقرند و جوانان در حال فعالیت هستند. البته تعدادی از تیم‌ها رشد کرده و مستقل شده‌اند.

طاهر یوسفی‌ امیری اظهار کرد: یکی از تاکیدها در جهاد دانشگاهی این است که به‌ جای حمایت مستقیم فرهنگ اشتغال و ارتقای اعتماد به‌نفس در جوانان را جزو اهداف خود بگنجاند تا جوانان بتوانند به‌عنوان کارآفرین، مسیر شغلی درستی را طی کنند.

او با اشاره به اینکه توجه به زنجیره ارزش بسیار اهمیت دارد، گفت: باید به موضوع جوانان به‌صورت سیستماتیک توجه شود و همه بخش‌ها مد نظر قرار گیرد تا به نتیجه موردنظر دست یابیم.

در این دیدار، تفاهم‌نامه‌ ارائه خدمات هدایت شغلی و استعدادیابی و مشاوره شغلی حمایت از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های الگویی و انگیزشی شغلی و کارآفرینی و اشتغال گروه‌های هدف (جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال) بسته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست