Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: پیش از ظهر سه شنبه برخی از جایگاه‌های سوخت در استان تهران مانند دیگر نقاط نقاط کشور با اختلال در توزیع سوخت با نرخ سهمیه کارت سوخت روبه‌رو شدند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم رقم‌زده است.

پس از این ماجرا که به گفته برخی از منابع حمله سایبری بوده است، استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار مهر از مردم خواست، تا در صورت عدم ضرورت به جایگاه‌های توزیع سوخت مراجعه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن منصوری افزود: این اختلال به سرعت در حال پیگیری است و به زودی رفع خواهد شد و جای نگرانی نیست.

در حال حاضر گزارش خبرنگاران مهر از بسیاری از نقاط استان تهران مانند شمیرانات، پیشوا، قدس، شهریار و… نشان می‌دهد، که مشکل عرضه سوخت در جایگاه‌های سوخت این استان رفع شده است و این جایگاه‌ها در حال خدمات رسانی به مردم هستند، طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکنون ۷۰ جایگاه سوخت در تهران به مدار بازگشته اند و ۳۳ خودرو سوخت رسانی سیار نیز در سطح شهر تهران در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

این آمار تنها برای شهر تهران است و در استان تهران نیز طبق لیست زیر جایگاه‌ها فعال شده و در حال ارائه خدمت هستند:

فیروزکوه: جایگاه داخل شهر

دماوند: چنارغرب، فیروزان و موسوی

اسلامشهر: نماز

پاکدشت: انقلاب، کوروش

رباط‌کریم: مهستان، تختی

پرند: دهقانی، چمران، پادنا، نگارستان، سالور

ورامین: پوئینک

شهریار: مروارید، -طالبی، شهرداری

ملارد: پاسارگاد، صمیمی

ری: جایگاه‌های شماره ۱۷۵- ۱۰۵-۱۶۲-۲۵۱

بررسی‌ها نشان می‌دهد، طبق آمار فوق نیمی از جایگاه‌های سوخت در استان تهران فعال شدند.

این گزارش تکمیل می شود…

کد خبر 5336739

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستانهای استان تهران بنزین پمپ بنزین ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران گرگان ایلام مجلس شورای اسلامی استان تهران جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان گفت: استان لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است افزود: تحقق اهداف و ماموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا براساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده افزود: رفتار پلیس امریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این درحالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900949

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی