Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:30:36 GMT

پلیس مولد امنیت پایدار در جامعه است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۲۲۰۱

پلیس مولد امنیت پایدار در جامعه است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم تامین و برقراری امنیت جامعه است، گفت: مردم نیرو‌های پلیس را به عنوان حامی و پشتیبان خود می‌دانند.

او روز سه شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه پلیس مولد امنیت پایدار در جامعه است، اظهار داشت: این امنیت به مدد تلاش‌های بی وقفه و ایثارگری‌های شبانه روزی کارکنان خدوم نیروی انتظامی به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار همدان ادامه داد: برهمین اساس همه مردم و مسئولان قدردان زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی هستند و از آن‌ها به نیکی یاد می‌کنند.

قاسمی فرزاد، اساسی‌ترین کار نیروی انتظامی را حفظ امنیت در جامعه اسلامی دانست و گفت: عملکرد نیروی انتظامی استان همدان در راستای تامین امنیت و برقراری نظم و آرامش، ارزشمند و قابل تقدیر است.

او  خواستار حمایت از مطالبات نیروی انتظامی برای ارتقا کیفیت خدمت‌رسانی به مردم شد و ادامه داد: هوشمندسازی تجهیزات، تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص در راستای توسعه امنیت، به موفقیت نیروی انتظامی منتهی می‌شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه هوشمندسازی تخصصی باید یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم پلیس باشد، خواستار همکاری و تعامل بیشتر و بهتر با نیروی انتظامی در راستای تامین و برقراری امنیت و آرامش پایدار در سطح استان شد.

سردار «سلمان امیری» فرمانده انتظامی استان همدان نیز دراین دیدار با تبریک انتصاب استاندار، بر همکاری و تعامل مطلوب و موثر پلیس برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مدیریت اجرایی استان تاکید کرد.

منبع: ایرنا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت پایدار نیروی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

معاونت بهداد پلیس استان در راستای خدمات درمانی با کیفیت به کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها و همچنین شهروندان استان همدان نسبت به توسعه بخش‌های درمانی در هفته سلامت اقدام کرد.

گفتنی است در همین راستا صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

شایان ذکر ارائه خدمات در معاونت بهداد پلیس استان برای شهروندان عزیز امکان پذیر بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر 6089519

دیگر خبرها

  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند